Aviseringar
Rensa alla

jag måste byta stil, utseendet först, vad har ni att rekommendera


Ämnesstartare

Tickstart:

men herrejösses var är din stake mänska?

min tjej la upp en bild på mig detta forum och jag vart hela tiden mobbade för mitt finniga fejs samt min mössa och munkjacka, bara att inse att jag är ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

bara att inse att jag är ful

Är du Lundis kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

ustrålning,

uTstrålning [zzz]

SAVE ME:

min tjej la upp en bild på mig detta forum och jag vart hela tiden mobbade för mitt finniga fejs samt min mössa och munkjacka, bara att inse att jag är ful

Var är den? vill se den, verkar som att du överdriver mer än nödvändigt? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Var är den? vill se den, verkar som att du överdriver mer än nödvändigt?

bilden är borta men tråden finns säkert kvar nånstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuprör (gärna lite slitna), band t-shirt, converse + snygg snelugg [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

bilden är borta men tråden finns säkert kvar nånstans

Okey, men om du har en flickvän borde du ju inte oroa dig över att du är ful, det bekräftar ju att du inte är det [y]
Dessutom har alla finnar någon gång i tonåren, inte så att du är den enda precis [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Okey, men om du har en flickvän borde du ju inte oroa dig över att du är ful, det bekräftar ju att du inte är det
Dessutom har alla finnar någon gång i tonåren, inte så att du är den enda precis

fast hon har jättedålig smak när det gäller killar, dock har hon utvecklats mer och mer, hon festar mer, blir snyggare och snyggare och jag får bara mindre uppmärksamhet fast jag vill vara nummer ett[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

fast hon har jättedålig smak när det gäller killar

haha bara för att hon är ihop med dig eller? xD.. nej men fråga henne om hon tycker att du är ful, jag är 99% säker på att hon kommer svara att du är snygg[y]

SAVE ME:

dock har hon utvecklats mer och mer, hon festar mer, blir snyggare och snyggare och jag får bara mindre uppmärksamhet fast jag vill vara nummer ett

Prata med henne om det? Hon får väl visa dig respekt och inte festa lika mycket ,för att du blir osäker av det och försöka ge dig mer uppmärksamhet.. ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

70-talsrocker is the way to gå..[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

haha bara för att hon är ihop med dig eller? xD.. nej men fråga henne om hon tycker att du är ful, jag är 99% säker på att hon kommer svara att du är snygg

ja det har hon ju sagt också, men jag tror henne inte
det hör inte till ämnet! hur ska jag bli snygg?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

det hör inte till ämnet! hur ska jag bli snygg?!

Självförtroende är svaret, Acceptera hur du ser ut och börja gillar ditt utseende.[tired]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

vad har ni att rekommendera? vilken klädstil och vilken frisyr är den snyggaste som finns enligt er

En basgarderob i tre steg (I)
En basgarderob i tre steg (II)
En​​ basgarderob i tre steg (III)

​​De 19 skjortorna i din basgarderob

En preppy basgarderob

​​Kvalitet i skjortor: Guide och undersökning

​​Att tänka på när man köper sin (första) kostym

Snygghet sitter dock inte bara i kläder. Det handlar snarare om utstrålning. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att du måste vara vacker utan saker som självförtroende, ödmjukhet, vänlighet och mycket annat kommer att få dig att framstå som mer attraktiv i andra människors ögon.

Och det spelar ingen roll vilka kläder i världen du har så kommer det ändå inte att se riktigt bra ut om du inte kan bära upp dem.


   
SvaraCitera

Flanellskjorta.


   
SvaraCitera

Jag trodde det var personlighet > utseende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

anyways, vad har ni att rekommendera?

Jag tycker nog att det är hetast att vara brittpopare/brittrockare, hippie, punkare, rocker(alla slags) och typ skaterboy.
Så du borde köra på någon av dom [y]

Peace out.


   
SvaraCitera