Aviseringar
Rensa alla

Jag måste flytta


Ämnesstartare

Hej. Jag bor med min far nu men det fungerar inte längre.
Min mor bor i göteborg en jag vägrar att flytta dit för jag går i skolan i åmål (runt 24 mil mellan åmål och göteborg) någon helt annan stans. Min far vill inte betala på en lägenhet till mig men det kanske min mor kan göra. Men kan jag flytta till min mor och skriva mig där och sen få inackorderingsbidrag för att skaffa en lägenhet i åmål?


   
Citera
Ämnesstartare

vet att det här kan låta radikalt men ifall nu din mamma är helt okej kan du väl flytta ifrån fuckingjävlakukåmål och gå på någon skola i göteborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök på nätet efter gubbe som vill ha ung pojke som sexslav, tror du hittar något då[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ifrån fuckingjävlakukåmål och gå på någon skola i göteborg.

jag bor inte i åmål, bor en bra bit utanför. och jag vet inte vad du har emot åmål eller du kanske inte klarar av att vara på ett forum helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

sök på nätet efter gubbe som vill ha ung pojke som sexslav, tror du hittar något då[wink][wink]

Eller så kidnappar jag dig och säljer dig som sexslav och tar pengarna till en lägenhet. Vore såååå mycket bättre för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweguardian:

och jag vet inte vad du har emot åmål eller du kanske inte klarar av att vara på ett forum helt enkelt.

Inte sett fucking åmål eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweguardian:

fuckingjävlakukåmål

sweguardian:

och jag vet inte vad du har emot åmål eller du kanske inte klarar av att vara på ett forum helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweguardian:

åmål eller du kanske inte klarar av att vara på ett forum helt enkelt.

anspelar på ovanstående film[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweguardian:

Eller så kidnappar jag dig och säljer dig som sexslav och tar pengarna till en lägenhet. Vore såååå mycket bättre för mig.

kan du göra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filmen suger! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweguardian:

för jag går i skolan

Går du på gymnasiet eller universitet / högskola? Om du är 20 kan du få studielån och ev. studentlägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera