Aviseringar
Rensa alla

Jag och Justine


Ämnesstartare

lite, lite taskigt att banna ganon och sedan ej ta bort tråden, vet ej vrf jag känner så men........ det känns så, i det här fallet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: lite, lite taskigt att banna ganon och sedan ej ta bort tråden, vet ej vrf jag känner så men........ det känns så, i det här fallet

han kanske vill ha kvar den? bara att maila andré annars. eventuellt.

2. Du ansvarar själv för allt du gör
Ungdomar.se ansvarar inte för eventuella tråkigheter som kan uppstå på grund av något du skrivit eller laddat upp på sajten. I stort sett allt du lägger ut här kan ses av vem som helst – och även om du raderar ditt konto kommer alla inlägg du skrivit i forumet att finnas kvar. Vi föreslår därför att du tänker dig för en gång extra innan du postar något känsligt på sajten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:
lite, lite taskigt att banna ganon och sedan ej ta bort tråden, vet ej vrf jag känner så men........ det känns så, i det här fallet

ens trådar/inlägg blir ju ej borttagna om de ej bryter mot reglerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ens trådar/inlägg blir ju ej borttagna om de ej bryter mot reglerna

jo men det var bara ngt jag kände, helt ologiskt och utan vidare resonemang så egentligen ganska onödigt inlägg från mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

han kanske vill ha kvar den? bara att maila andré annars. eventuellt.

2. Du ansvarar själv för allt du gör
Ungdomar.se ansvarar inte för eventuella tråkigheter som kan uppstå på grund av något du skrivit eller laddat upp på sajten. I stort sett allt du lägger ut här kan ses av vem som helst – och även om du raderar ditt konto kommer alla inlägg du skrivit i forumet att finnas kvar. Vi föreslår därför att du tänker dig för en gång extra innan du postar något känsligt på sajten

gammalumare:

jo men det var bara ngt jag kände, helt ologiskt och utan vidare resonemang så egentligen ganska onödigt inlägg från mig

skrev aldrig att det var fel att ni inte tog bort... Skrev ju att det var en känsla och att jag inte vet vrf, tyckte det var tydligt att det bara var en känsla & ej en "bra tanke"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Skrev ju att det var en känsla och att jag inte vet vrf, tyckte det var tydligt att det bara var en känsla & ej en "bra tanke"

känslor är soft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

känslor är soft

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutade läsa när jag såg 85..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ewwww


   
SvaraCitera