Aviseringar
Rensa alla

Jag och min bror blev påkomna när vi knullade


Ämnesstartare

Jaa ... kära ungdomar, jag ska nog börja med att säga att; Jag och min bror har haft en sexuell relation med varandra väldigt länge.
Redan när vi var riktigt små började vi "leka doktor" med varandra och undersöka varann.
När vi var 12 respektive 14 år gamla hade vi sex första gången. Det var ute i skogen en het dag i juni månad 2007.

Vår morsa, som har en liberal syn på sex, förstod redan tidigt att jag och min bror kände för att göra sexuella saker tillsammans. Och hon accepterade det.
Även min farsa tyckte detta var naturligt. Såna här saker har förekommit tidigare i släkten på mammas och på vår biologiska pappas sida.
Men redan när jag var 7 år så flyttade vår pappa utomlands och omkom i en olycka. Vi hade även en halvbror som omkom i olyckan.

Mamma gifte om sig med han som är min styvfar nu, och som är väldigt konservativ och därför valde vi att hålla vår sexuella relation hemlig för honom under alla år.

Jag och min bror har varit ihop i långa perioder, men i höstas vart vi ovänner. I november bröt vi kontakten efter ett bråk.
I samma veva flyttade jag ihop med min kusin och hennes flickvän som bor långt ute i skogen en bit ifrån oss.
Min älskade kusin omkom i en bilolycka i Ryssland den 11 januari.
Just nu bor jag med hennes flickvän på den här gården.

Men mellan jul och nyår så blev jag och brorsan vänner igen.
Han var här på gården några gånger och vi hade sex och så...
Sedan så har jag varit med honom hos våra föräldrar (han bor ännu hos föräldrarna).

Igår natt sov jag i föräldrahemmet och delade säng med min bror (som mången gång förut.)
Och vi hade ganska hård och "våldsam" sex tidigt på morgonen.
Plötsligt ser jag hur våran styvfarsa står och kollar på oss i dörröpningen....
Vi brukar jät å ständut låsa dörren, men hade visst glömt det.
Vi låg nakna och utan täcke och körde 69:an när han såg oss. Så det råder ingen tvekan om att han verkligen såg att vi hade sex ...

Och när jag upptäckt han i dörren så smällde han igen dörrn så att två tavlor åkte i backen, och kutade ner på nedervåningen.
Jag skyndade mig att klä på mig, och sprang ner och försökte tala med gubben.
Men han bara kutade fram och tillbaksa i huset och körde hälarna i mrken och vägrade svara på tilltal.
Tillslut så slog han till mig! Ham gav mig en knytnäve så att jag flög i golvet...
Sedan gick han ut till bilen och rivstartade och körde därifrån så snön sprutade.

Där satt jag på golvet med knäckt näsa och min bror kom ner och tröstade mig.
Senare på förmiddan väckte vi mamma och berättade vad som hänt.
Vi har alla gråtit över detta igår och inatt.
Vi har ju hållt detta hemligt för pappa i flera år, och så får han veta det på detta sätt ...
Och somsagt så är han en aning konservativ och därför tycker han, som bevisats igår, att det är "fel" det vi gör.

Nu har han varit spårlöst försvunnen i ett dygn. Jag har skjussat mamma i min bil och letat efter pappa, men vi vet inte alls vars han är just nu....
Om ni är i Älvdalen eller södra Härjedalen, och ser en Cheva Caprice Herrgårdsvagn som är vit och har en spark på takräcket - meddela mig i PM !!!

Vad skulle NI ha gjort i min situation???
När tror ni han kommer tillbaka????
Tycker ni att vi gjort fel som hemlighållit detta för pappa under alla år????
Tycker ni att vår pappa gjorde fel som blev rasande och knäckte mitt näsben, även om han säkerligt blev chockad???

Och sedan vill jag påeka en sak: Jag har sex med min bror, men det betyder inte att jag kommer att skaffa barn med honom.
Jag föddes utan äggstockar och kan därför inte ens bli gravid.
Och även om jag kunnat bli gravid så hade jag inte skaffat barn med honom.

Och en sak till: Moralfascister som tycker syskonsex är fel kan dra åt Helsefyrs sakramentskade fanskap, som min kusin brukade säga.

Kände verkigen att jag behövde skriva av mig om detta som hänt ...


   
Citera
Ämnesstartare

tror jag med


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

tror jag med

Vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cykeltjuven:

Redan när vi var riktigt små började vi "leka doktor" med varandra och undersöka varann.

Det är bra. Om du har erfarenhet inom läkaryrket så kan du lättare bli läkare. Tjänar fett med cash som det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var dem 47 sidorna svar på flashback inte nog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Vad dem 47 sidorna svar på flashback inte nog?

Ville ha svar från lite fler i min ålder. Flashback består mest av en massa omogna trångsynta människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cykeltjuven:

syskonsex är fel

. punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

. punkt.

Varför skulle det vara det om båda är med på det och inte har för avsikt att skaffa barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För en gång så går kondomen sönder eller så glömmer du ta piler å era barn kommer va fula å handikapat å ni är ju bara helt störda. hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cykeltjuven:

Såna här saker har förekommit tidigare i släkten på mammas och på vår biologiska pappas sida.

obs ni kan vara inavlade!111 (ville bara säga det alla tänker)

Cykeltjuven:

har en spark på takräcket

Cykeltjuven:

körde därifrån så snön sprutade.

vill också ha snö i juli

Cykeltjuven:

Varför skulle det vara det om båda är med på det och inte har för avsikt att skaffa barn?

Man känner vanligen inte sådana känslor för sin familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du förkänade ett slag i ansiktet. Han borde fan sparkat på dig också.

Känns nästan som ni har risk att vara inavlad....

Ush. Jag vill spy på dig -.- Hoppas han sticker och aldrig talar med er igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vad du ljuuger

känner jag


   
SvaraCitera

haha vilket skämt, skrattade mig igenom hela haha[bigcheers]


   
SvaraCitera

hoppas att bruden som publicerade detta på fb talade sanning. spännande intriger ju.


   
SvaraCitera