Aviseringar
Rensa alla

jag och min husbög


Ämnesstartare

Hej allihopa, ni kanske kommer ihåg mig. Det var jag som hade fallit för min husbög! Nåväl, jag hade iaf bestämt mig för att vara glad över det vi hade. Knulla honom tills han stack iväg, liksom. Ni tyckte säkert att mitt liv inte kunde bli konstigare, men ACK så fel ni hade.

Såhär är det - det finns en kvinna som är väldigt snygg. Hon är superflata och jävligt butch, ryktet går att hon ska operera om sig till man. Hon kör stenhårt på manslooken, med tillplattade bröst och skägg. Husbögen har en grej för denna flata, och hon gillar honom med. Han är undantaget som bekräftar hennes lesbiska regel, om man så kan säga.

I fredags var det gayklubb på gång i staden, min husbög höll i det. Till denna klubb kom självklart denna svinsnygga flata. Det är lugnt, tänkte jag. Hon har ju faktiskt flickvän för tillfället. Nåväl, kvällen förflyter som den ska ända till min vännina hojtar till; SHIT, VÄND DIG OM! Där står min vackraste, finaste, underbaraste husbög i armarna på den lika vackra transvestiten. De vaggar bara fram och tillbaka, tittar varandra i ögonen.

Huvudet fryser till is, men jag koncentrerar mig stenhårt på att inte titta. Sju låtar senare vänder jag mig om, bara för att se att de fortfarande står sådär. Senare på kvällen tog min husbög hem mig till sig, och dagen efter myste vi i duschen och knullade som vanligt. Han har nämnt henne i förbifarten, men inget mer.

Är det någon som har NÅGON form av åsikt om detta så är ni mer än välkomna att yttre den. Själv håller jag på att gå sönder av denne mans ovarsamma hantering av mitt hjärta. Ve oss för vargen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad fin du verkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en ny umgängeskrets


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Vad fin du verkar.

Tack så hemskt mycket.

martin312:

skaffa en ny umgängeskrets

En med mindre komplicerade bögar i, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

En med mindre komplicerade bögar i, eller?

korrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

skägg

Hormoner eller vad nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Hormoner eller vad nu?

Proffsigt lösskägg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Proffsigt lösskägg!

Ah. Vore intressant att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla. Sitt hemma och gör något tråkigt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förändrar det på något vis ditt beslut om att vara glad över det ni har osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Förändrar det på något vis ditt beslut om att vara glad över det ni har osv?

På ett sätt inte; Vi har ju fortfarande samma grej kvar och vi har aldrig lovat varandra trohet, snarare tvärtom.

På ett annat sätt ja; Vill han vara med den snygga transvetiten är det ett krav från min sida att han är det. Jag vill inte vara ett andrahandsligg, någon han tycker är helt okej att leka lite med medan han letar efter det han verkligen vill ha. Han vet hur jag känner för honom och därför skulle det kännas hänsynslöst om han egentligen inte alls vill vara med mig utan med henne.

Infraröd:

Palla. Sitt hemma och gör något tråkigt istället.

Jag får väl börja med det. Lite för sent att komma på nu i efterhand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

På ett annat sätt ja; Vill han vara med den snygga transvetiten är det ett krav från min sida att han är det.

Kan han inte vilja vara med er båda?

konstruktioner:

Jag vill inte vara ett andrahandsligg, någon han tycker är helt okej att leka lite med medan han letar efter det han verkligen vill ha.

Fast du konstaterar ju i den andra tråden att han faktiskt inte är kär i dig och valde ju uppenbarligen att vara nöjd med det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Proffsigt lösskägg!

Ain't nothing like the real deal [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Kan han inte vilja vara med er båda?

Det skulle han självklart kunna vilja, men det verkar inte som det. När han talar om henne är det som att prata om själva Jesus. Vilken fantastisk människa hon är, hur vacker hon är, hur de nästan fick ihop det en gång. När han talar om mig talar han om en ointelligent lilltjej som borde träna lite oftare.

mediakatt:

Fast du konstaterar ju i den andra tråden att han faktiskt inte är kär i dig och valde ju uppenbarligen att vara nöjd med det ändå.

Han behöver absolut inte vara kär i mig, men han måste ändå vilja ha den relationen vi har nu. Han får inte tycka att det är någonting helt okej, utan ska det vara något ska det åtminstone vara någonting han tycker är bra. Någonting självvalt som han trivs i, inte någonting han bara hamnat i trots att han vill ha någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Någonting självvalt som han trivs i, inte någonting han bara hamnat i trots att han vill ha någon annan

Då får du väl fråga honom om det. Ingen av er lär må bra av att han egentligen vill vara med henne


   
SvaraCitera