Aviseringar
Rensa alla

jag och min pojkvän har gjort slut


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän hade ett distansförhållande vilket gjorde att vi kunde ses varje/varannan/var tredje helg. Det har tärt väldigt mycket på båda två, men inte på själva förhållandet. Vi hade världens bästa förhållande när vi väl träffades. Och jag grät varje dag i veckan då vi inte sågs, för jag saknade honom så mycket. Så igår träffades vi och bestämde oss för att göra slut. Och det gör så otroligt jävla ont när man älskar varandra men det bara inte funkar. Och det är jobbigt att han tar det 100 gånger bättre än mig och han är så nöjd känns det som. Har gråtit oavbrutet i dessa två dagar och det känns som att jag bara vill dö.Han va min första riktiga pojkvän och vi hade varit tillsammans i drygt ett år. Hur fan ska man ta sig igenom detta? :'(


   
Citera
reben

elinsimonsson: Hur fan ska man ta sig igenom detta? :'(

vänta 😎

försök gör nåt kul


   
SvaraCitera

Det går över, har också blivit hjärtekrossad och känt att det är helt omöjligt att gå vidare. Men det behöver tid. Man får lov att vara ledsen, och gråta men gräv inte ner dig helt. Umgås med vänner, med din familj, håll dig sysselsatt. 


   
SvaraCitera

Gör sånt du mår bra utav, ge det tid och hoppas å det bästa.


   
SvaraCitera

Njut av singellivet och var inte desperat med att skaffa ny pojke.


   
SvaraCitera

FruLiten:
Det går över, har också blivit hjärtekrossad och känt att det är helt omöjligt att gå vidare. Men det behöver tid. Man får lov att vara ledsen, och gråta men gräv inte ner dig helt. Umgås med vänner, med din familj, håll dig sysselsatt. 

Ja


   
SvaraCitera

Det blir bättre. Fortsätt bara leva och ta för dig av allt livet har att erbjuda. Tiden läker alla sår.


   
SvaraCitera
reben

Knegaren: . Tiden läker alla sår.

HAHAHAHA tror du på de sj


   
SvaraCitera

reben:

HAHAHAHA tror du på de sj

Ja.


   
SvaraCitera
reben

Knegaren:

Ja.

nä de blir bara ärr o dom kliar o du ser dom hela tiden så du glömmer aldrig 😎


   
SvaraCitera

reben:

nä de blir bara ärr o dom kliar o du ser dom hela tiden så du glömmer aldrig 😎

Dom läker.


   
SvaraCitera
reben

Knegaren:

Dom läker.

härligt liv du lever mannen


   
SvaraCitera

reben:

härligt liv du lever mannen

Synd att klaga.


   
SvaraCitera

elinsimonsson: hade ett distansförhållande

Varade självaste distansförhållandet ett helt år? 😮 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varade självaste distansförhållandet ett helt år? 😮 

Ja 🙁


   
SvaraCitera