Aviseringar
Rensa alla

jag och min pojkvän har gjort slut


äsch om 3 dagar lever du gott igen


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Ja 🙁

Kan förstå att han känner att han ej har kommit dig särskilt nära på detta året med tanke på att ni endast har setts någon gång i veckan.. Han kanske aldrig ens var kär, bara ute efter 1 sak liksom 🙁 


   
SvaraCitera

Du vet inte hur han har det kanske gråter han med eller ja killar kanske inte gråter så mycket men han mår säkert jätte dåligt han med och tänk på att det kanske var bäst så här det kommer ju snart att gå över det kommer att ta ett tag men jag lovar dig att det snart kommer att gå över men om ni hade haft kvar erat förhållande så kanske du hade mått dåligare i längden eftersom du saknade honom så mycket mellan varge gång ni träffades du kommer säkert att tänka på honom mycket men försök att tänka på allt roligt och att det inte är slutet utan början på ett helt nytt liv utan honom och att du säkert kommer att hitta den rätta för dig <3


   
SvaraCitera

Det ordnar sig. Hade ett distansförhållande i 2½ år, men idag är det bara fina fisken. Men det tar tid, och under den tiden är det jobbigt. Det bästa är att umgås med vänner och försöka ha roligt ändå. Lycka tillTumme upp


   
SvaraCitera

S3ON:

Kan förstå att han känner att han ej har kommit dig särskilt nära på detta året med tanke på att ni endast har setts någon gång i veckan.. Han kanske aldrig ens var kär, bara ute efter 1 sak liksom 🙁 

Om han var ute efter sex hade han väl skaffat brud på nära håll :S och dessutom kan man ha bra förhållande på distans, det går att komma nära varandra och lära känna varandra och allt det där även om man inte ses så ofta. 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Om han var ute efter sex hade han väl skaffat brud på nära håll :S och dessutom kan man ha bra förhållande på distans, det går att komma nära varandra och lära känna varandra och allt det där även om man inte ses så ofta. 

håller med här, bra mkt billigare att skaffa kk hemmavid än försöka hålla igång nåt kostsamt distansförhållande omdet bara är sex man vill ha


   
SvaraCitera

FruLiten: Om han var ute efter sex hade han väl skaffat brud på nära håll :S

Han kanske har svårt för detta och kände att ts var ett enkelt objekt så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han kanske har svårt för detta och kände att ts var ett enkelt objekt så att säga.

Och du vet ju såååå mycket om vårat förhållande eller hur nära vi var varandra. Sluta kommentera onödigt skit du inte vet något om, tack 


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Och du vet ju såååå mycket om vårat förhållande eller hur nära vi var varandra. Sluta kommentera onödigt skit du inte vet något om, tack 

S3ON: kanske

skrev jag faktiskt, jag lade bara fram en teori, du behöver inte börja gråta. Förlåt!! Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:

skrev jag faktiskt, jag lade bara fram en teori, du behöver inte börja gråta. Förlåt!! Ledsen

tänk på vad du skriver


   
SvaraCitera

amsi:

tänk på vad du skriver

det är internet, finns inga regler 


   
SvaraCitera

S3ON:

det är internet, finns inga regler 

folk tar illa upp ändå. ha lite jävla respekt för att hon är ledsen.


   
SvaraCitera

amsi:

folk tar illa upp ändå. ha lite jävla respekt för att hon är ledsen.

Det man inte dör utav blir man starkare utav, jag försöker bara läka hennes sår och göra henne stark LedsenHjärta


   
SvaraCitera

S3ON:

Det man inte dör utav blir man starkare utav, jag försöker bara läka hennes sår och göra henne stark LedsenHjärta

nej det gör du inte


   
SvaraCitera

elverpigen: nej det gör du inte

jo, livets hårda skola 🙁


   
SvaraCitera