Aviseringar
Rensa alla

jag och min pojkvän har gjort slut


Lounge
Ämnesstartare

Zymbaline:

Gråt, gnäll, var så deppig och ledsen du behöver vara. Ju mer du bearbetar det desto mer kommer du förstå det och kunna hantera det, och tillslut övergår det i en slags lättnad.

fint skrivet


   
SvaraCitera

va +_+ ne stackash![sad]


   
SvaraCitera

Kom ihåg att du inte kommer komma ihåg hur jobbigt det är nu, precis som att man aldrig kommer ihåg hur fruktansvärt det är att typ ha magsjukan och spy och bajsa hela nätter och dagar.


   
SvaraCitera

lite såhär kanske:


   
SvaraCitera

har blivit dumpad 2 ggr, men var egentligen bara en gång som var jobbig längre än 2 dagar.

Tror ej jag löste det särskilt bra alls. Tog ett år för mig att komma över honom osv. Men ah, det enda man kan göra är att tillåta sig vara ledsen och försöka tvinga sig själv att inte bara sitta hemma och deppa utan ta sig ut och träffa folk och försöka ha roligt (menar ej att du måste göra detta nu, men ah, efter någon vecka bör du göra detta om det ej kommer naturligt).

Sen måste du intala dig själv att det kommer gå över och du kommer bli glad igen. Det finns huuuuuuuuur många människor som helst som upplevt att ett förhållande tagit slut och som intalar sig själva att de aldrig kommer bli lyckliga igen, och sen efter ett tag så kommer de på att de hade fel.
Man måste påminna sig om att känslorna man har inte är unika och att de därmed kommer gå över precis som alla andras gör.

Hoppas det känns bättre snart Lars! [love]


   
SvaraCitera

det är jobbigt och det får det vara! tillåt dig själv att vara ledsen; gråt, skrik, var arg och förbannad. omge dig själv med stöttande människor men se till att även ha egentid. lovar att det kommer kännas bättre med tiden om du låter dig själv bearbeta det. en dag i taget.

kram på dig lounge!!! [love] (är pendu om du inte redan visste)


   
SvaraCitera

Lyssna inte på Japanen hon bajsade i badkar som liten!


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Sen måste du intala dig själv att det kommer gå över och du kommer bli glad igen. Det finns huuuuuuuuur många människor som helst som upplevt att ett förhållande tagit slut och som intalar sig själva att de aldrig kommer bli lyckliga igen, och sen efter ett tag så kommer de på att de hade fel.
Man måste påminna sig om att känslorna man har inte är unika och att de därmed kommer gå över precis som alla andras gör.

jaa.. jag vet. och det känns så skönt. att inte vara ensam om det. jag tycker det är jobbigt att vara tillsammans därför, när det tar slut. jag hoppas att den nästa jag blir tillsammans med är livslång kärlek. för jag tror på det.. mina föräldrar har varit tillsammans i typ 30 år

grums:

om du låter dig själv bearbeta det

ja.. man vill ju att det går över på en gång liksom.

Dan_the_ironman:

Lyssna inte på Japanen hon bajsade i badkar som liten!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Lyssna inte på Japanen hon bajsade i badkar som liten!

ahmen durå! [mad]

Lounge:

jaa.. jag vet. och det känns så skönt. att inte vara ensam om det. jag tycker det är jobbigt att vara tillsammans därför, när det tar slut. jag hoppas att den nästa jag blir tillsammans med är livslång kärlek. för jag tror på det.. mina föräldrar har varit tillsammans i typ 30 år

bra att du verkar medveten om det, tror det är mycket lättare att ta sig igenom det om man har den inställningen.

ah, att bli dumpad är verkligen inte kul, oavsett om man var jättekär eller inte.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bra att du verkar medveten om det, tror det är mycket lättare att ta sig igenom det om man har den inställningen.

ja.. tack för att du skriver [love]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Lyssna inte på Japanen hon bajsade i badkar som liten!

HAHA

De flesta har sagt vettiga saker, så du får en kram, så kraaam pårey!


   
SvaraCitera

Kram lounge! [party]

Jag minns att jag umgicks mycket med vänner, började spela fotboll och göra ännu mer saker som var skoj. [y] Jag kom även till insikt att det var bäst som det blev och det borde tagit slut en aning tidigare.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kram på er


   
SvaraCitera

Lounge:

ja.. tack för att du skriver

inget att tacka för!

passaro:

HAHA

[mad]


   
SvaraCitera