Aviseringar
Rensa alla

jag och peter...


Ämnesstartare

Jag och Moa hade varit ute med några kompisar den kvällen. Vi var hemma hos henne vid halv 1 och Moa var dödstrött. Hon orkade inte bädda ut bäddsoffan så vi la oss båda i hennes säng. Moa la sig med huvudet in till väggen och blundade, snart snarkade hon lätt. Själv var jag klarvaken och låg bara där och stirrande i taket. Jag kunde verkligen inte sova ”Det är lönlöst” tänkte jag, och smög upp från sängen, och tassade ut i vardagsrummet iklädd en stor t-shirt som jag fått låna av Moa. Jag sätter mig i soffan och sätter på tv: n. Bläddrar igenom kanalerna tills jag kommer till Canal+. Där är två mörkhyade välbyggda killar i färd med att sätta på en blond tjej. Den ena killen knullar henne vårdslöst bakifrån och den andra håller ett stadigt grepp bakom hennes huvud och tvingar henne om och om igen att svälja den stora negerkuken. Jag sätter mig med benen i kors och lyssnar efter ljud ifrån lägenheten. Det är mörkt och tyst. Hela familjen Johansson sover såklart vid det här laget. Jag vänder mig till hårdporren igen och känner hur kåtheten väller upp. Jag kniper ihop mina lår och känner hur det dunkar härligt från min fitta. Jag vill onanera, jag vill ta på mig själv men jag vågar inte, inte i familjen Johanssons lägenhet, inte i deras soffa och inte framför deras tv.

Hemma har jag tillbringat många kvällar med framför olika porrkanaler. När mamma och pappa är borta över helgen, eller kanske bara över natten så vet jag att jag inte blir störd. Jag brukar klä av mig helt naken och låtsas att jag är helt utelämnad. Jag fläker med benen samtidigt som jag tittar på porren, jag pullar och fantiserar om att det är jag som blir grovt knullad. Ibland tar jag saker till hjälp, det kan vara en banan, ett limstift, pennor. När jag är kåt går det bra med nästan vad som helst. Ett tag tyckte jag bara om känslan av att vara utfylld till max så jag stoppade in pennor i min fitta, en och en åt gången tills jag var totalt utspänd, då började jag jucka fram och tillbaka med pennorna. Därefter stoppade jag upp en penna i rövhålet, det gav mig en konstig känsla och jag visste inte riktigt om jag tyckte om det eller inte. I vilket fall som helst känner jag ofta ett stort behov av en dildo, men jag vet varken hur jag ska få tag på en eller hur jag i så fall skulle kunna gömma den.

Jag sitter som förstelnad och tittar på den härliga porren, blondinen blir påsatt, nu bakifrån i röven. Jag har sänkt ljudet så mycket som det går, men med blondinens ansiktsuttryck kan jag se hur hon stönar. Negern är vältränad och uthållig, han juckar snabbt in och ut. ”Åh jag önskar att det var jag” min tanke avbryts av en harkling som kommer bakifrån mig. Jag vänder mig hastigt om och upptäckter att jag inte längre är ensam i vardagsrummet. Peter, Moas pappa står där med en min jag inte kan tolka, jag blir rädd och jag skäms något otroligt. Med ett kick har jag stängt av tv:n, alldeles för medveten om att Peter har sett vad jag tittat på. Jag försöker komma på en förklaring, jag kanske bara zappade förbi. Men det kan jag ju inte säga då jag inte vet hur länge Peter har stått bakom mig.
” Jag skall nog försöka sova” Säger jag och gör en antydan till att resa mig från soffan.
”Sitt kvar” säger Peter med en bestämd röst bakifrån mig. Jag vågar inte göra annat än lyda, Peter är en bestämd man, det vet jag från tidigare historier från Moa. ”Han ger sig aldrig” minns jag att hon sagt. Jag stirrar tomt framför mig och skäms medans jag väntar på att Peter ska säga någonting. Tänk om han berättar detta för mamma eller pappa, jag vill bara sjunka genom jorden. Jag känner Peters händer på mina axlar.
”Du kan sätta på Tv:n igen, Linda”
”Nej, jag är lite trött, ska nog..” Han avbryter mig mitt i meningen.
”Sätt på tv:n” Ännu en gång den där bestämda tonen. Han låter inte arg, men bestämd. Det är bäst att göra som han säger tänker jag. Jag böjer mig därför fram och sätter på tv:n igen.

Tv n visar blondinen på knä framför negrerna sugandes på varannan negerkuk, en åt gången med ett njutningsfullt ansiktsuttryck. Jag rodnar djupt och vill därifrån, och till min fasa märker jag hur min varma och nu blöta fitta, bara dunkar ännu mer mellan benen på mig. Peter placerar händerna på mina axlar igen, jag sitter blixtstilla och känner mig väldigt obekväm.
”Du behöver inte skämmas” säger Peter
Jag svarar inte, klart som fan att jag skäms tänker jag.
”Man skall njuta av livet”
Jag låter han säga det han vill så jag kan gå sen tänker jag. En lättnad över att han inte är arg sköljer över mig. Kanske säger han då ingenting till mamma eller pappa.
Ryggstödet på soffan är lågt. Peters händer börjar massera mina axlar, det är ganska skönt, men situationen är så absurd och jag är så obekväm i den så jag kan knappt njuta av massagen. Jag förstår inte heller varför han gör som han gör men det får jag snart reda på.
”Slappna av Linda, slappna av” Jag hör att hans försöker låta snäll. Händerna fortsätter röra sig på mina axlar men snart känner jag någonting varmt i nacken också. Peter har ställt sig närmare soffan och jag inser att det är hans kuk jag känner i nacken, visserligen har han kalsongerna på sig, men jag känner tydligt att det är hans kuk. Den är hård och han rör den fram och tillbaka under min hästsvans. Vad gör människan, han är inte klok. Jag blir rädd men oj så kåt. En varm kuk i nacken och nu en scen där en utav negrerna slickar blondinen framför mig.
”Vet du vad detta tyder på?” En fråga till mig, det betyder att jag måste svara.
”Nä” Svarar jag, och jag vill nog inte veta heller tänker jag.
”Det tyder på att jag gillar det”
”Gillar vad?” Frågan bara slinker ur mig.
”Jadu, Linda. Jag gillar synen av dig, min dotters femtonåriga kompis, tittandes på porr mitt i natten, i mitt vardagsrum.”
Jag säger ingenting till svar. Jag förstår ingenting. Moas pappa får inte säga såhär till mig och jag får verkligen inte bli kåt av det.
”Jag vet att du vill ta på dig själv”
Jag är tyst.
”Jag vet att du vill pulla din lilla söta tonårsfitta” han har böjt sig ner och detta väser han i mitt öra. Händerna har vandrat ner ovanför min t-shirt till mina bröst där dom stannar en stund. Peter smeker och klämmer ganska hårdhänt, nyper sedan vardera bröstvårta innan han fortsätter neråt magen. Peters händer, min bästa kompis pappas händer går sedan andra vägen, nerifrån låren smeker han och sedan in under min t-shirt. Jag darrar av kåthet nu och jag särar själv på benen åt honom. Han lägger lugnt en hand över mina trosor, mellan benen på mig. Han håller den stilla. Den andra handen har han placerat på mitt ena bröst nu och även den är stilla. Huvudet har han tätt intill mitt där han står bakifrån lutad över mig. Han är helt stilla. Men ingenting i mig är stilla. Fittan pulserar och brösten också. Min andning är snabbare än vanligt.
”Hur känns det, Linda?” Peter viskar i mitt öra. Vad ska jag svara? Jag vågar inte säga som det är, att jag aldrig tidigare varit såhär kåt.
”Vill du att jag fortsätter, Linda?” Frågar han nu, och samtidigt trycker han snabbt handen mot min fitta. Det går en stöt igenom hela mig och jag får anstränga mig för att inte börja jucka mot hans hand. Jag nickar energiskt men Peter fortsätter inte.
”Om du vill att jag fortsätter måste du säga det, säg: Ja, Peter tillfredställ mig”
”Ja, Peter tillfredställ mig” säger jag och äntligen börjar Peters händer röra på sig. Ena handen slinker in i mina trosor och den andra masserar mitt bröst hårdhänt. Jag flåsar nu och när Peter stoppar in två fingrar i mig kvider jag. Han börjar jucka långsamt fram och tillbaka i mig och jag klämer åt det hårdaste jag kan om hans fingrar.
”Linda” säger han
” Mmmh?” får jag ur mig
”Din fitta är våt”
Jag säger ingenting
”Vill du ha mer?” Frågar han samtidigt som hans fingrar glider in och ut, in och ut i mig.
”Ja, Peter” Säger jag.
”Då kan vi inte stanna här, lilla gumman. Du vill väl inte att Moa ska märka oss?”
”Nä” Stönar jag fram.
”Följer du med mig då?”
”Mhh” Svarar jag flåsande.

Peter tar min hand och drar iväg mig ut i hallen. I badrummet rycker han åt sig två badrockar. Den ena sätter han på mig och den andra på sig själv. Han låser upp ytterdörren och låter mig gå ut först. Sedan låser han dörren efter sig och vi går in i hissen. Väl inne i hissen trycker han på knappen för källarplanet, och tar sedan tag i mig så jag hamnar med ryggen mot honom. Jag känner hur hans kön buktar ut bakom mig, jag skulle vilja ta på den. Jag vill röra vid kuken men jag vågar inte. Istället börjar Peter ännu en gång göra det skönt för mig. Han är ivrig och jag med, när jag känner hans fingrar i min våta trånga fitta kan jag inte hjälpa att jag börjar jucka, om vartannat nuddar min rygg vid Peters kuk. Han stönar nästan ljudlöst varje gång det sker.

”Nej” suckar jag när han drar ut fingrarna ur min fitta då hissen är nere vid bottenplanet.
Peter bara ler.
”Lilla Linda, du ska få mer, jag lovar”
Han går raskt ur hissen och in i en dörröppning och jag följer medvilligt efter, vi kommer till ett förråd. Där står en fåtölj och sedan bara massor av lådor och bråte.
”Nu kan du stöna hur högt du vill” säger han med glimten i ögat.
Jag svarar med att låta badrocken falla av mig och sedan drar jag av mig t-shirten. Peter stirrar på mina nakna bröst och tar sedan hastigt av sig alla sina kläder. Iklädd endast svarta stringtrosor ser på den nakna mannen framför mig, jag känner hur blöta trosorna är, och blicken liksom fastnar vid hans väldigt stora, eller låt mig säga enorma kuk. Kanske ser han på mig vad jag längtar efter.
”Kom här, ge mig din hand” säger han
Jag sträcker fram min hand och han tar den och för den till hans kuk. Jag känner nyfiket på den innan jag börjar runka den lätt. Peter sluter ögonen och smeker min rumpa försiktigt. Jag runkar några tag till men sedan sätter jag mig på knä framför honom. Han ser ner på mig.
”Vill du suga min kuk?” Frågar han
”Ja” Svarar jag.
”Säg det då Linda, du skall inte vara blyg.”
”Jag vill suga din kuk” säger jag
”Bra Linda, seså, sug nu”
Jag tar tag i kuken, kysser ollonet försiktigt innan jag tar in den grova kuken i munnen. Han börjar jucka mot mig och det gör att jag sväljer mer än vad jag annars skulle göra. Han blir ivrigare men plötsligt tar han ut kuken ur munnen på mig.
”Ställ dig upp”
Jag gör som han säger, han tar en hand mellan mina ben och jag särar villigt på dom, han vibrerar med handen och jag suckar av kåthet. Han drar ner mina trosor och låter ett finger glida in i mig och sedan ut igen. Jag vill ha mer men det behöver jag inte säga.
”Lägg upp ena benet på ryggstödet” Han nickar mot fåtöljen. Jag går kvickt fram till fåtöljen och gör som han säger. Jag håller även i mig i fåtöljen för att inte tappa balansen. Peter ställer sig bakom mig och han daskar lätt till min fitta med sin kuk.
”Linda, vad vill du nu?”
”Knulla”
”Bra gumman”
Han lirkar en stund men låter bara ollonet glida in i min fitta. Sen tar han ut kuken igen. Och sedan gör han samma sak igen. Han retas den jäveln.
”Knulla mig, säger jag”
”Knulla mig djupt och grovt”
Och Peter trycker kraftfullt in kuken i mig. Jag stönar högt. Han drar sedan ut hela längden och gör samma sak igen. Jag stönar ännu högre denna gången.
”Du vill ha kuk, jag vet det, men jag vill höra dig be om det”
”Jag vill ha kuk.”
”Ge mig kuk, Peter”
Äntligen börjar han jucka, han juckar korta men intensiva juck och han andas häftigt. Han tar tag mitt högra bröst med den ena handen och den andra håller han vid min midja. Han börjar stöta i botten på mig. Hela kuken in, ut. In, ut. Jag stönar högt varje gång han slår i botten med kuken i min fitta och jag får hålla i mig hårt för att stå emot hans kraftfulla juck. Varje gång han slår i botten på mig känner jag hans pung slå mot mig. Det är så skönt.
”Åh, ja, Peter, knulla mig hårt”
”Jag ska Linda, Din fitta är så skön, din tonårsfitta, åh.”
Jag känner hur mina fittmuskler kramar hårt om Peters kuk och jag nästan skriker ut min orgasm. Han drar snabbt ur sin kuk ur mig och jag tar ner mitt ben från fåtöljen. Peter sätter sig i fåtöljen och kuken står rakt upp.
”Sug mig, Linda”
Jag är snabbt nere på knä mellan Peters ben och jag börjar suga energiskt. Jag suger och sväljer kuken så långt jag kan som ett tack till honom. Jag vill att han ska få det lika skönt som jag fick det. Peter tar tag i mitt huvud och håller takten åt mig. In. Ut. Kuken är grov.
”Ah, Linda, du är fantastisk”
”Lite till, Lite till.”
”Ah, nu, nu, nu..”
Han sprutar i min mun och jag klämmer på hans pung medan han gör det, jag får svälja flera gånger för att ingen sperma skall rinna utanför min mun. Kuken slaknar och jag slickar den ren efteråt. Peter blundar.
”Kom Linda, sätt dig här”
Jag sätter mig i Peters knä, våra kroppar är varma och svettiga. Jag sluter också mina ögon och Peter smeker mina bröst lugnt.
”Jävlar Linda, Jävlar” Säger han. Jag bara ler. Pervers, är vad jag är. Jag har låtit min bästa kompis farsa sätta på mig. Men det värsta kanske ändå är, att jag inte ångrar det.


   
Citera
Ämnesetiketter

Denhär har postats förut din fantasilösa sak


   
SvaraCitera

anonymm:

Peter, Moas pappa

skummade igenom texten men där slutade jag läsa lol [shake]
det jag läste var förövrigt tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flodhästen:

Denhär har postats förut din fantasilösa sak

jag vet, jag la upp fel


   
SvaraCitera

Jaha ok, men den var bra iaf [smile]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Upprepningstråd.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=204425

Välkommen att skriva i denna tråd istället.

Äldre tråd bumpad. Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera