Aviseringar
Rensa alla

Jag önskar att jag var född några tusen år från nu


Ämnesstartare

För då hade jag fått uppleva framtiden i dess mest ultimata stadium när vi släpper taget och inget längre är, definierat av våra tankar. Att vara med när evolutionen för oss vidare över evighetens kant till nästa form av existens, när vi är ultimata, perfekta och redo.

Sångtext:

Enveloped in a sentiment,
a sound that rushes over me.
Engage an impulse
to pretend
I have a faith as pure.

Not forgetting what it means to
dream.
Indulging everything.
Entertaining thoughts that I've the
strength
of those I yearn to be.
Cheers and tribute greet the
saviours.
Reckless thoughts survive.
Anachronistic and
impulsive.

And what will happen?
Will I dream?
I am too scared to
close my eyes.
For a second please hold me.
None can change in me these
things that I believe.
But I don't know what happens now.
I am too scared
to close my eyes.


   
Citera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

när vi är ultimata, perfekta och redo.

Eller så är vi Zumbies [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shenengahn:

Eller så är vi Zumbies [sad]

Icke [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Icke

inte äns lite zumbies? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shenengahn:

inte äns lite zumbies? [sad]

Nej, bara perfektion och underbarhet, jag gråter nästan över sorgen att jag inte är redo för den graden av medvetande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du tar i för mycket. 60-70 år kan jag gå med på, och bakåt såklart. antingen det eller antikens rom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du tar i för mycket. 60-70 år kan jag gå med på, och bakåt såklart. antingen det eller antikens rom.

Men i framtiden är vi övermänniskor, vi slutar existera som vi gör nu och går upp ett plan, det är det evolutionen och därmed din levnad har som mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Nej, bara perfektion och underbarhet, jag gråter nästan över sorgen att jag inte är redo för den graden av medvetande

Meh, Någon måste väll ha uppfunnit zumbies.... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Men i framtiden är vi övermänniskor, vi slutar existera som vi gör nu och går upp ett plan, det är det evolutionen och därmed din levnad har som mål.

evolution är bara en myt. om den hade funkat som vi tänker oss att den gör, varför degenererar den mänskliga civilisationen mer och mer för varje århundrade? i antikens rom var det enklare, och vackrare. slåss för den romerska fanan, marchera i täta led med dina landsfränder, och kom slutligen hem till civilisationens vagga, det alltid lika ärorika rom. blir något ett problem så finns alltid möjligheten att sätta en kniv eller två i ryggen på den ansvariga, så blir allt genast bättre.

det VAR bättre förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det VAR bättre förr.

Ack nej, när vi är gamla och optimala, di anar inte hur mycket förståelse det kommer att finnas, så kommer vi slutligen att uppleva evighetens slut, då människorna finner ett helt nytt plan av existens att utforska. Då kommer människan att sluta existera i den formen som vi känner den, då är vi för perfekta, och det sista man kan skåda är en stigande sol som dränker allt i ett böljande klart ljus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Då kommer människan att sluta existera i den formen som vi känner den, då är vi för perfekta, och det sista man kan skåda är en stigande sol som dränker allt i ett böljande klart ljus.

bara om jag får göra det dräggfull iklädd ss-uniform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

bara om jag får göra det dräggfull iklädd ss-uniform.

Självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

natten

RYSSARNA SADE
KAN MAN TALA RYSKA
SÅ KAN MAN TALA TILL HELA VÄRLDEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Självklart

isåfall så ska jag överväga saken. måste bara komma på vilka som ska vara tvungna att dö för saken.

Lifegoeson:

RYSSARNA SADEKAN MAN TALA RYSKASÅ KAN MAN TALA TILL HELA VÄRLDEN

och du ser hur det gick för ryssarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och du ser hur det gick för ryssarna!

[smile]


   
SvaraCitera