Aviseringar
Rensa alla

jag överlevde första dagen!


Ämnesstartare

överlevde första dagen! inte så dåligt. dock väntar värre dagar nu framöver när man ska lära känna alla idioter i klassen osv. jag längtar inte [sad] vill sova!


   
Citera
Kviq
 Kviq

vad är det som du har påbörjat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah fint, själv har jag tilldelats en lärare och klassföreståndare som är episkt jävla efterbliven, känns som en schizofren blandning mellan Heinrich Himmler och Jack Nicholson ungefär. Han är dock inte så underhållande som det låter, har haft honom i 1 1/5 och ändå hunnit tjafsa med gubbfan bra många ggr gällande vitt skilda saker, åh det där djävulusiska jävla flinet han har, nej fyfan. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

vad är det som du har påbörjat?

school

dazed:

Ah fint, själv har jag tilldelats en lärare och klassföreståndare som är episkt jävla efterbliven, känns

hahahahahahahaha. låter roltigt, jävligt roligt men jag får tro dig då att det inte är roligt. känner dock igen det där. hade en tant en gång som var liknande det där. hon var ond asså, genomrutten ond. hatade alla elever och att det sånt äckligt smile. typ som Umbrige i harry potterböckerna om du har nån cool?

du skulle inte vilja ta ett smygkort på gubben och lägga upp här? [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

patrick bateman:

school

ah jo det antog jag, tänkte mer vad för skola etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

ah jo det antog jag, tänkte mer vad för skola etc

aha smart. gymnasiet, första året. jag går barn & fritid [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

patrick bateman:

aha smart. gymnasiet, första året. jag går barn & fritid

patrick bateman:

P19

wut


   
SvaraCitera

vi har ordnat 6-kamp med 1orna, bara skämmiga lekar. yaaaaay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var bara i skolan 1 timme idag och imon är jag ledig.
Överlever också[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahahahahahahaha. låter roltigt, jävligt roligt men jag får tro dig då att det inte är roligt.

Det är terror.

patrick bateman:

känner dock igen det där. hade en tant en gång som var liknande det där. hon var ond asså, genomrutten ond. hatade alla elever och att det sånt äckligt smile. typ som Umbrige i harry potterböckerna om du har nån cool?

Tyvärr inte men jag tror jag förstår.

patrick bateman:

du skulle inte vilja ta ett smygkort på gubben och lägga upp här? [smile]

Han skulle väl knappast låta mig samla in bevis på hans arbetstid dessutom har jag inte längre någon sådan där cool kameramobil utan något mycket mer basic så det är svårt att göra detta smidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

wut

haha du ser inte problemt. gjorde en tråd igår om det. är tredje gången jag börjar ettan på gymnasiet nu'

somkärlekenpåfilm:

vi har ordnat 6-kamp med 1orna, bara skämmiga lekar. yaaaaay

hahaha fyfan asså, hemskt

Panda:

Var bara i skolan 1 timme idag och imon är jag ledig.
Överlever också

haha varför så soft?

dazed:

Det är terror.

haha förstår det

dazed:

Tyvärr inte men jag tror jag förstår

hmm synd, hon hade varit en perfekt bild. okok

dazed:

Han skulle väl knappast låta mig samla in bevis på hans arbetstid dessutom har jag inte längre någon sådan där cool kameramobil utan något mycket mer basic så det är svårt att göra detta smidigt.

haha. fan då, det var lite synd


   
SvaraCitera

patrick bateman:

överlevde första dagen! inte så dåligt. dock väntar värre dagar nu framöver när man ska lära känna alla idioter i klassen osv. jag längtar inte [sad] vill sova!

Utgår man från din avatarbild så ser det snarare som att de andra i klassen borde vara glada över att de överlevde [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Utgår man från din avatarbild så ser det snarare som att de andra i klassen borde vara glada över att de överlevde

hahaha. Bruce är kung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så roligt och bra!!! överlevde min första dag också!
Hoppas du belönar dig kungligt med något nu!!! och på fredag också!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

ah jo det antog jag, tänkte mer vad för skola etc

patrick bateman:

aha smart. gymnasiet, första året. jag går barn & fritid [smile]

Kviq:

wut

[love]


   
SvaraCitera