Aviseringar
Rensa alla

JAG ORKAR INTE!!!


Ämnesstartare

Alla ALLA mina kompisar är ute och festar, några sitter på krogen, några är på rave, jag har inte råd med något av det och några andra är på en hemmafest grymt långt bort som jag inte kom in på bara för att "det var fullt"!

Vad värre är att jag är grymt myssugen men jag kommer inte kunna träffa min kära på säkert en hel fucking vecka vilket gör att en massa skola och skit kommer komma ivägen för vår kärlek men en sak som vanligtvis brukar hjälpa som jag försöker sluta med men som jag saknar nåt grymt...JAG HAR INGET SNUS!!![cry]

Vet inte vad jag ska ta mig till! Snuset var det enda jag behövde för att glömma bort problemen och varva ner! Kastade bort min dosa i onsdags för att jag vill lägga av, klarade mig igår och har hittills klarat hela dagen men nu orkar jag inte[cry][cry][cry]*cutcut*[cry][cry][cry]

Tips på vad jag kan göra istället och ja tråden var mest så jag kunde skriva av mig[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skär dig själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta klaga och var glad att du i alla fall har folk du kan kalla kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta klaga och var glad att du i alla fall har folk du kan kalla kompisar

ikväll kan jag inte det! för ikväll är jag mobbad[mad]

och imorrn kommer de vara bakfulla och inte orka göra nåt, kärringen kör bros before hoes och grabbarna kör hoes before bros, om det ändå var tvärtom[sad]


   
SvaraCitera

fattiglapp


   
SvaraCitera

Bra att du håller på att sluta![y] Det finns ju tusen saker att göra, om du är en optimist vill säga. Varför inte hyra en film? eller själv ha fest? Har du inte hundramiljoenr saker du måste ta tag i hemma? kanske dags o göra det ikväll! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i feel you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet är en hora och du har inga pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera