Aviseringar
Rensa alla

Jag på UM för tre år sedan [cry]


Ämnesstartare

Dräparen:

nu går ju jättefort är ju över på typ 1 sekund [confused][confused]

inte för mig


   
SvaraCitera

ahahahhahahaha [love] jag gillar dig för 3 år sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta vara emo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHHAAHHAHAHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihihih.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till: daddysgirl
I dag 14:19

Nu tycker jag allt detta är riktigt skrämmande. Jag har ringt Dr Lännroth och han sa att han kommer förbi dig på tisdag för att se hur du mår.

Mötet gick bra för övrigt, Grotzprödler.

---- daddysgirl skrev (2007-09-29 18:29:53) ----

hehe. Okej, det va skoj.Hoppas du roat dig. ha ett bra liv. hej

---- Lennenbräu skrev (2007-09-29 18:06:58) ----

Det vet du ju redan, eller har det gått så långt? Kanske vi ska ringa Dr Lännroth åt dig?
Jag har snackat med Assar och Karlsson om ditt irrationella beteende, och de är mycket upprörda. Om det här bara är någon form av långdraget skämt får jag be dig att upphöra med denna akt nu, vi börjar bli riktigt oroliga (särskilt Assar, som ju är lite knäsvag av sig) =(

---- daddysgirl skrev (2007-09-29 16:40:06) ----

Haha ge dig. det e nog du som driver med mig. Var bor du?

---- Lennenbräu skrev (2007-09-29 13:49:12) ----

Nu börjar du allt skrämma mig. Vad har hänt? Var det möjligen den där förgasar'n som slant och som du fick i skallen nere på macken här om månades som orsakat allt detta?
Jag tycker du borde uppsöka läkare, om du inte ens minns mig och Karlsson är du nog inte ens kapabel att komma på mötet och diskutera Förslag 3-9. Tråkigt.

Jaja, hoppas du blir bättre snart, mirakel har ju skett förr (du kanske minns hur Berra återhämtade sig efter att han drattat omkull på skridskorinken förra vintern?).

---- daddysgirl skrev (2007-09-29 13:22:00) ----

Hehe. Men ge upp. Vilket möte? Jag har aldrig träffat dig vet inte ens vad du pratar om. DU HAR FEL PERSON.

---- Lennenbräu skrev (2007-09-29 13:18:41) ----

Det tror jag knappast, jag glömmer aldrig ett ansikte. Vi delade ju i princip bås under Kreuerheutzspelen senaste året, har du redan glömt det?
Hehe, nä du, försök inte lura gamle Lennenbräu. Det var lite smålustigt i början, men nu börjar jag oroa mig över i vilken kondition ditt minne befinner sig. Kul skämt, men annan blir ju orolig.

Vi ses på mötet imorrn =)

---- daddysgirl skrev (2007-09-29 09:08:18) ----

Ne. jag känner ingen karlsson. Du har nog fel person.

---- Lennenbräu skrev (2007-09-28 23:12:18) ----

Nu driver du allt med mig, du känner ju Karlsson. Om du har några vidare frågor angående Kod Röd och tre-nian hänvisar jag dig till honom, han är en allvetare inom det fältet.

Grotzprödler.

---- daddysgirl skrev (2007-09-28 19:51:48) ----

Nä. säg vad du menar. Jag är insatt i ämnet men några koder vet jag inte vad det är. Du får nog att berätta.

Brk g:

people

gillar din namnes trollande ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hahah skrev du till folk att de såg ut som de "i en annan del av Köping"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men hahah skrev du till folk att de såg ut som de "i en annan del av Köping"?

skrev "är ni på audition till en annan del av köping lr? ;)" som kommentar i ett fotoalbum där två fjortonåriga tjejer putade med läpparna på ett väldigt udda sätt... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

skrev "är ni på audition till en annan del av köping lr? ;)" som kommentar i ett fotoalbum där två fjortonåriga tjejer putade med läpparna på ett väldigt udda sätt... [sad]

haha mupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

mitt bidrag till um's "haloweentecknartävling"

hahaha du är cp [love][love][cheers]


   
SvaraCitera