Aviseringar
Rensa alla

Jag röstade på Piratpartiet i EU valet!


Ämnesstartare

Ska jag rösta på dom i Riksdagen? Var jag dum som röstade på dom i EU valet? Vad tycker ni [surprised]

(jag fick även 6 andra människor att rösta lila)


   
Citera
Ämnesstartare

Jag va bakfull å fick inte skjuts så jag kunna inte rösta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var dumt ja


   
SvaraCitera

övertala sisådär 30-40 pers av mina vänner och klasskamrater att rösta olle schmidt; Fp


   
SvaraCitera

Yepp, väldigt idiotiskt av dig att rösta på dom. Hoppas du inte gör samma misstag igen.


   
SvaraCitera

Det var rätt.


   
SvaraCitera
Issen

Allt utom högerblocket är legitimt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Same.


   
SvaraCitera

Nu i efterhand, visst, bara du inte går till högerblocket och röstar så. Fast S i EU är äckliga.


   
SvaraCitera

SD hade varit bättre.


   
SvaraCitera

Äsch, det kanske var behövligt, men nej, du ska absolut inte rösta PP även i riksdagsvalet 2010. PP har gjort sitt nu, låt det dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skulle inte har röstat på piratpartiet. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart det var rätt, om du inte vill bo i nästa kina dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Äsch, det kanske var behövligt, men nej, du ska absolut inte rösta PP även i riksdagsvalet 2010. PP har gjort sitt nu, låt det dö.

och på vilka grunder säger du det?


   
SvaraCitera

grön_apa:

och på vilka grunder säger du det?

PP är lite som en streakare är för en säkerhetsansvarig. Ett ont ting, men som ändå visar var det finns säkerhetsbrister som går att åtgärda. På samma sätt har PP nakna rusat in på den politiska gräsmattan och visar övriga partier vilka frågor de bör sätta högre på agendan och ser folkets missnöjdhet. Dock löser man ju självklart inte problemet med att sätta dit nakna säkerhetsvakter, dvs, röstar på PP igen.


   
SvaraCitera