Aviseringar
Rensa alla

Jag sa till argt i omklädningsrummet


Ämnesstartare

I omklädningsrummet så råkade en nudda min bakre kroppsdel (rumpan) jag sa då till lite argt.
Gjorde jag rätt?
(Jag hade inte kalsonger på mig)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja det är då man skriker "sluta böga dig bögjävel!" och bevisar sin manlighet, så vitt jag förstått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför stod du naken där det var trångt? Låter lite som att du ville bli nuddad både här och där [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

isola:

Varför stod du naken där det var trångt? Låter lite som att du ville bli nuddad både här och där [wink][wink][wink]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en klass som gick igenom omklädnings rumet de hade varit och tagit skolfoto i den andra idrottssalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev du arg för han rörde rumpan och inte kuken eller?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför stod du naken där det var trångt? Låter lite som att du ville bli nuddad både här och där

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har väll knogar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Du skulle ju våldtagit snubben. Det är enda sättet att lära en bögjävel rätt och fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt rätt.

euw, ogillar trånga omklädningsrum och människor som böjer sig ned så mycket att jag alltid springer hem och byter om oavsett vad.


   
SvaraCitera

ta till våld o misshandla fanskapet så hade ja reagerat 🙂


   
SvaraCitera

drfrasse44:

ta till våld o misshandla fanskapet så hade ja reagerat 🙂

sen e de fan i mig GAY att hålla på i sånna jävla ställen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå där, ifall du står näck i ett trångt rum - vad förväntar du dig att folk ska göra egntligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

känns som om det kommit flera roliga figurer senaste tiden på um. är det ganon som spökar för oss igen? :)))) <-- min trippelhaka


   
SvaraCitera