Aviseringar
Rensa alla

Jag saknar det så att hjärtat brister


Har inga bra tips att komma med, men bilden fick mig att undra om du träffat en sån här?

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag har redan kontaktat katthem, haha. Men vet inte om jag hinner binda mig till något då jag måste jobba ganska mycket nu för att få ihop pengar. Måste dessutom klara skolan, annars kan jag inte åka.

Kanske finns det engångsjobb man kan hitta? Typ några timmar här eller där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

Du kanske kan tala med dom om du känner? "Jag tycker om er, men jag är trött och nere nu efter resan. Skulle behöva lite tid för mig själv ett tag, men jag hör av mig jag känner mig piggare. Kram!". Eller något dylikt.

Ja, jag ska försöka. Alltså jag vill ju träffa dem egentligen men blir bara trött på att de ställer det som ett krav för att jag varit borta. Vill träffa folk på mina villkor och efter min egna energi och lust just nu.


   
SvaraCitera

Åh får ångest av att läsa det, känner igen mig! Tänk på att det här året är det sista året där du är "fingerprints innan 2 månader i Nambia", för när du kommer tillbaka kommer du inte vara samma person. Jag tycker du ska försöka fokusera på saker du gillar att göra, ägna dig åt att skapa och vara kreativ, ha lite mål och planer under detta år så att du har delmål att nå upp till. Tillåt dig själv att tänka på ekonomi/sparande/resan/det är jättelång tid kvar på en bestämd tid, typ precis innan du ska lägga dig eller vid middagsbordet eller något sånt. Men sen är det alltid jättebra att ha något att se fram emot. 🙂 och tänk på att du faktiskt SKA tillbaka!! det är det inte många som kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Har inga bra tips att komma med, men bilden fick mig att undra om du träffat en sån här?

Inga gepardbebisar i år tyvärr. Fast det ska man vara glad för då det innebär att ingen skjutit en gepardmamma i området!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Däremot ökenlobebisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vill träffa folk på mina villkor och efter min egna energi och lust just nu.

Absolut, så borde det alltid vara. Låter underligt att de ställer just ett sådant krav på dig, men jag antar att de förmodligen bara vill visa att de tycker om dig och gillar att vara i din närhet - även om det kan bli jobbigt/mycket.


   
SvaraCitera

Fingerprints: Däremot ökenlobebisar!

Ja, blir avendschuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Har inga bra tips att komma med, men bilden fick mig att undra om du träffat en sån här?

LedsenHjärta

naw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vad fin du är! Tror att jag egentligen inte ens behöver köpa kläder under det här året, snarare typ sälja. Men tyvärr har jag en kärlek för att köpa kläder, men ska stå emot.

Då är det ju perfekt! Rensa garderoben osv, kolla vad du tror andra skulle vilja ha, och ställ dig på olika loppis och sälj.


   
SvaraCitera

ju mer du jobbar desto mer pengar får du och mindre tid att må dåligt och spendera pengar på.

det går alltid att söka jobb hos my academy ochtjäna pengar på att hjälpa snoriga barn emd läxorna.

tyvärr suger det att jobba hos dem iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

Absolut, så borde det alltid vara. Låter underligt att de ställer just ett sådant krav på dig, men jag antar att de förmodligen bara vill visa att de tycker om dig och gillar att vara i din närhet - även om det kan bli jobbigt/mycket.

Kanske är jag som tolkar det så, borde kanske vara glad att de är ivriga att träffa mig istället. 

Proteus:

Ja, blir avendschuk.

MMmm de gör ännu sötare ljud än geparderna, de låter som små fåglar typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: det går alltid att söka jobb hos my academy ochtjäna pengar på att hjälpa snoriga barn emd läxorna.

tyvärr suger det att jobba hos dem iofs.

Har jooooobbbbbbb Glad


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Har jooooobbbbbbb Glad

jobba mer da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jobba mer da?

Jobbar nog redan så mycket jag kan för att kunna orka med mina studier samtidigt!


   
SvaraCitera