Aviseringar
Rensa alla

jag saknar honom såååå mycket 🙁


Ämnesstartare

Hon får en vänförfrågan på Facebook. En kille som ser ganska bra ut. Hon accepterar. Några dagar senare får hon ett meddelande. Det är från honom. De börjar småprata , han säger att hon ser bra ut och hon säger detsamma. De byter nummer. De smsar och pratar i telefon ibland , efter två veckor bestämmer de sig för att träffas. Han kramar henne , och hon kramar tillbaks. Hon är blyg och stämningen är stel. De har trevligt. De blir vänner. Ett halvår senare blir de riktigt bra vänner , kanske mer än så. De har roligt ihop , de träffas ganska ofta , de pratar om allt mellan himmel och jord , de kollar på film tillsammans , de kramas , han ringer henne bara för att höra hur hennes dag varit , de pratar i telefon flera nätter och struntar i att det är skola dagen efter. Han säger att hon är hans allt och har gjort honom till en bättre människa. Hon är lycklig , han är lycklig. Hon älskar honom , han älskar henne.Flera månader går . De träffas inte lika mycket , han slutar höra av sig. Han verkar inte bry sig. Hon kämpar för att få hans uppmärksamhet. Hon frågar om de kan ses. Han kommer med ursäkter. Hon slutar höra av sig lika ofta eftersom att hon inte vill verka desperat. Hon saknar honom , han saknar inte henne. Hon har hoppet kvar medans han struntar i de dom hade. Hon är sårad men han förstår henne inte.Det hela rinner ut i sanden. Han är bara en som hon kände , från en viktig person till "någon" . Hon saknar det dom hade.


   
Citera

ok


   
SvaraCitera

visa fittan har hört att heterokillar tänder på sånt.


   
SvaraCitera

Att redogöra för sitt dåliga förhållande är inte poesi...


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Att redogöra för sitt dåliga förhållande är inte poesi...

i varje fall inte om det sker genom en klump text.


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

Jungman Jansson:

ok


   
SvaraCitera

skulle det här vara poesi är det totalt värdelöst


   
SvaraCitera

skulle det här vara poesi är det totalt värdelöst


   
SvaraCitera

hen


   
SvaraCitera

eftersom någon annan redan har formulerat allt som finns att säga:

Tamburinmannen:

Att redogöra för sitt dåliga förhållande är inte poesi...

fel forum, helt enkelt.


   
SvaraCitera

En gång hade jag en katt 🙂 Den dog 🙁 Då skaffade jag en ny katt 🙂 Den dog också 🙁 Men nu har jag en tredje katt 🙂


   
SvaraCitera

Oj, nu dog den också 🙁


   
SvaraCitera