Aviseringar
Rensa alla

jag saknar zymbaline


Ämnesstartare

Dräparen:

vi två träffades för ett par dagar sedan men du kände inte igen mig vinkade dock bara men du vinkade tillbaka sen gick du

.. Jag tror du måste sett fel person. 🙁 Minns inte att jag vinkat till någon och gått därifrån de senaste dagarna... HM. VEM ÄR DU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ah, det jag märkte. jag nästan satt och väntade på hur lång tid det skulle ta!

Förlåt. 🙁
Jag sökte på mig själv på UM (busted) och så hittade jag denna tråd. Om det är till någon tröst så kan jag säga att jag blev jättemegasuperlycklig av den och jag ville bara pussa på dig! Så här får du en puss. PUSS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

.. Jag tror du måste sett fel person. 🙁 Minns inte att jag vinkat till någon och gått därifrån de senaste dagarna... HM. VEM ÄR DU?

försöker bara förvirra dig [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

försöker bara förvirra dig

Så vi sågs aldrig? Vet btw vem du är, såg inte att det var Dräparen som skrev trodde det var Dewster. Men okej, har fortfarande inget minne av att ha träffat dig.

Så jag antar att du bara hittade på det rå? 🙁 Eller så såg du visst "mig" fast nu när du vet att det inte var jag så skäms du och hittar på en dålig ursäkt för att inte skämma ut dig själv! AAA-HA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

konspirerande text

näää vi sågs aldrig [sad] alltså på riktigt, jag lovar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag hoppas att den där kommentaren inte var till för att håna mig för mina stora drömmar.

Inte alls, var mer ett konstaterande! Du har ju "många bollar i luften" 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

näää vi sågs aldrig alltså på riktigt, jag lovar!

Lol "konspirerande text", fick mig att fnissa.
Men okej vad synd! Fast misstänkte det. Låter verkligen inte som jag att bara hälsa och gå vidare.

Buddah:

Inte alls, var mer ett konstaterande! Du har ju "många bollar i luften" 😉

Aa, och det är fan heller inte illa! :((((


   
SvaraCitera