Aviseringar
Rensa alla

jag ser pretty woman nu!


Ämnesstartare

Jag uppdaterar vad jag tycker om den när den är klar , har ni sätt den? Vad tycker ni om filmen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

manligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan du borde ställa är "är det någon som INTE har sett den?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Frågan du borde ställa är "är det någon som INTE har sett den?".

Jag 😉
Såg nog den för en herrans massa år sedan men minns inget av den 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Jag 😉
Såg nog den för en herrans massa år sedan men minns inget av den 😛

Men då måste du verkligen titta på den (igen?)! Den är så gullig, Roberts är så gullig, åh. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Men då måste du verkligen titta på den (igen?)! Den är så gullig, Roberts är så gullig, åh. Söt

Någon gång kanske! Har en del annat att kika på som jag skjuter upp hela tiden då jag är lat ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Någon gång kanske! Har en del annat att kika på som jag skjuter upp hela tiden då jag är lat ;D

Ack ack, är det lika lång kö för det du ska titta på som till Telias kundservice på telefon? Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Ack ack, är det lika lång kö för det du ska titta på som till Telias kundservice på telefon? Shockerad

Går snabbare i Telias kundservice 😉
Jag föredrar att kika på serier där avsnitten kommer ut varje/varannan vecka och surfa runt framför att kika på filmer nuförtiden. + har en hel del jobb som görs i veckan så orkar inte ens koppla av med film som jag en gång brukade ;D såg dock två filmer häromdagen så det var inte illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låten är bättre

men filmen e lite sexigt o spännande tänk att en hora blir tillsamman med en framgångsrik avfärsman som heter richard gear


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Går snabbare i Telias kundservice 😉
Jag föredrar att kika på serier där avsnitten kommer ut varje/varannan vecka och surfa runt framför att kika på filmer nuförtiden. + har en hel del jobb som görs i veckan så orkar inte ens koppla av med film som jag en gång brukade ;D såg dock två filmer häromdagen så det var inte illa!

Låter lite som mig på senare dar (oj vad jag lät gammal nu) faktiskt. Jag kan/hinner/orkar knappt koppla av framför filmer jag heller numera! Men duktig du är, inte ens jag har kollat på två filmer under samma dygn på en halv evighet. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Låter lite som mig på senare dar (oj vad jag lät gammal nu) faktiskt. Jag kan/hinner/orkar knappt koppla av framför filmer jag heller numera! Men duktig du är, inte ens jag har kollat på två filmer under samma dygn på en halv evighet. 😉

4-5stycken på ett dygn är mitt rekord än så länge såatteh 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

4-5stycken på ett dygn är mitt rekord än så länge såatteh 😉

Mitt rekord är dock 8 filmer på ett dygn, och då kan nog alla lista ut att det var älskade HP som rullade. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Mitt rekord är dock 8 filmer på ett dygn, och då kan nog alla lista ut att det var älskade HP som rullade. Rodnar

galning 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

galning 🙁

jag är som jag är hihihtihihhih


   
SvaraCitera