Aviseringar
Rensa alla

Jag ska ha körkort om 2 veckor ok


Paseo
Ämnesstartare

Sist jag gjorde teoriprovet fick jag 1 poäng för lite pga hade inte orkat öva förrän dagen före. Hade övat lite innan men jag var förbannad på den sortens frågor det var o fokuserade på att ändra i systemet men sen kom ju den dagen då de va dags o jag inte hade nå annat val än å svälja stoltheten.

Uppkörningen blev en kamp för den blonda läppstiftsälskande kvinnan snarare än en uppkörning o macho mannen skyllde hans icke godkännande på att jag förbrukade för mycket bränsle. Jag tror han menade att jag förbrukade för mycket av hans eget hjärnbränsle.

På torsdag är det teoriprov igen o jag börjar öva idag. Är sjukt arg på att frågorna inte bara är frågor utan löjliga frågor där man försöker lura den stackarn som ba vill ha ett fucking körkort.

Nästa vecka blir det uppkörning o jag har gjort allt i min makt för att få köra upp för en kvinna men nej jag får inte det. Så jag kommer sitta å må illa utav en äcklig man som sitter så bredbent han ba kan samtidigt som han anklagar mig för att jag har en jävla rosett i håret.

Hjälp mig på något jävla vis pls


   
Citera

Paseo:

Hjälp mig på något jävla vis pls

Det är inte lätt när man alltid tar sig offerrollen är min första tanke.


   
SvaraCitera

Tycker att man bara borde få göra om provet en gång var 6:e månad eller så, så att man verkligen lär sig och inte bara spottar ut info man pressat in dagen innan för att glömma det direkt efteråt


   
SvaraCitera

Paseo:

På torsdag är det teoriprov igen o jag börjar öva idag

Samma här, var också 1p ifrån senast ;D

Mitt program för teorin var inte så som det var på själva uppskrivningen så det var tråkigt, annars hade jag nailat båda 😛

Plugga inte mer än nödvändigt.


   
SvaraCitera

Xisco:

Plugga inte mer än nödvändigt.

Kanske en dålig idé att känna att man kan "plugga för mycket" när för lite plugg kan kosta både ens eget och andras liv.


   
SvaraCitera

Tycker körkort suger nuförtiden. Gör dig själv en tjänst = Håll dig till buss,tåg osv.

Detta är min åsikt om saken, har mina anledningar men i allafall lycka till oavsett


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mitt fel jag gör enligt min lärare är att mitt krav på mig själv är att kunna köra från hemmet till ica o sedan tillbaka, medan mitt krav borde vara att kunna köra från malmö till kiruna eller härifrån till italien.
då blev jag så himla taggad på att va kapabel till det så jag började öva som fan


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Kanske en dålig idé att känna att man kan "plugga för mycket" när för lite plugg kan kosta både ens eget och andras liv.

Menade inte riktigt så [cute] utan mer det med överinlärning och så. Då lär man sig inte heller.


   
SvaraCitera

ok.


   
SvaraCitera

Xisco:

utan mer det med överinlärning och så.

OM MAN INTE HAR ÖVER 60 RÄTT KAN MAN KNAPPAST PRATA OM ÖVERINLÄRNING


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

det mest irriterande är att jag svarar inte fel på frågor
jag läser dom fel så jag missar en detalj
tex en fråga där en polisman visar att jag får köra rakt fram
då råkar jag svara "jag måste köra rakt fram" istället för "jag får svänga till höger om jag vill"
fattar inte vrf dom ska göra det så fucking töntigt lurigt när man fattar ba att man missar ett litet alternativ


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

OM MAN INTE HAR ÖVER 60 RÄTT KAN MAN KNAPPAST PRATA OM ÖVERINLÄRNING

jag tycker du kan hålla käften
håller med om allt du säger men du fattar inte problemet


   
SvaraCitera

Paseo:

håller med om allt du säger men du fattar inte problemet

Prblemet: att hemska män inte kan bedöma hur du kör och att det är synd om dig?

Och det är väl bara att alltid vara skeptisk när man läser frågorna så går det bra.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

att hemska män inte kan bedöma hur du kör och att det är synd om dig?

ah precis
fast nä


   
SvaraCitera

Paseo:

ah precisfast nä

Då får du gärna förtydliga varför det är synd om dig.


   
SvaraCitera