Forumet - Jag ska ha körkort om 2 veckor ok

Jag ska ha körkort om 2 veckor ok

2560 0 26
Sist jag gjorde teoriprovet fick jag 1 poäng för lite pga hade inte orkat öva förrän dagen före. Hade övat lite innan men jag var förbannad på den sortens frågor det var o fokuserade på att ändra i systemet men sen kom ju den dagen då de va dags o jag inte hade nå annat val än å svälja stoltheten.

Uppkörningen blev en kamp för den blonda läppstiftsälskande kvinnan snarare än en uppkörning o macho mannen skyllde hans icke godkännande på att jag förbrukade för mycket bränsle. Jag tror han menade att jag förbrukade för mycket av hans eget hjärnbränsle.

På torsdag är det teoriprov igen o jag börjar öva idag. Är sjukt arg på att frågorna inte bara är frågor utan löjliga frågor där man försöker lura den stackarn som ba vill ha ett fucking körkort.

Nästa vecka blir det uppkörning o jag har gjort allt i min makt för att få köra upp för en kvinna men nej jag får inte det. Så jag kommer sitta å må illa utav en äcklig man som sitter så bredbent han ba kan samtidigt som han anklagar mig för att jag har en jävla rosett i håret.

Hjälp mig på något jävla vis pls

Spana också in:

det mest irriterande är att jag svarar inte fel på frågor
jag läser dom fel så jag missar en detalj
tex en fråga där en polisman visar att jag får köra rakt fram
då råkar jag svara "jag måste köra rakt fram" istället för "jag får svänga till höger om jag vill"
fattar inte vrf dom ska göra det så fucking töntigt lurigt när man fattar ba att man missar ett litet alternativ