Aviseringar
Rensa alla

Jag ska ha körkort om 2 veckor ok


[crazy]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Då får du gärna förtydliga varför det är synd om dig.

lulz
det är inte synd om mig


   
SvaraCitera

Paseo:

et är inte synd om mig

tyckte mest hela tråden gick ut på det.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tyckte mest hela tråden gick ut på det.

tråden går ut på att jag är irriterad o vill prata om att ta körkort
inte höra att jag är en idiot på detta vis o detta vis o detta också för det vet jag redan o vill inte höra mer


   
SvaraCitera

Paseo:

skyllde hans icke godkännande på att jag förbrukade för mycket bränsle.

?
gasade och bromsade du som en tok eller vadå?


   
SvaraCitera
seasaw

Paseo:

fattar inte vrf dom ska göra det så fucking töntigt lurigt när man fattar ba att man missar ett litet alternativ

fattarinteheller, det är inte kul lix? vill säga det, ni är inte roliga/fyndiga/whatevs! mvh planerar ta körkort om 2 månader


   
SvaraCitera

Paseo:

inte höra att jag är en idiot på detta vis o detta vis o detta också för det vet jag redan o vill inte höra mer

det sa jag inte, men jag tyckte du tog dig offerrollen när det är så synd om dig för att du inte för en kvinnlig inspektör osv


   
SvaraCitera

hehe jag blev kuggad på min första uppkörning pga: kollade för mkt på alla andra ställen än vägen. [sad]
nästa gång gick det bra! var 1 annan man som var mkt trevligare [smile][love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

glöm:

gasade och bromsade du som en tok eller vadå?

nä jag brukar köra på femman när jag kör i 70, men han tyckte att jag alltid skulle lägga i sexan så fort jag kmr upp i 70 för de är bättre för miljön
å så säger han att jag inte behöver växla ner till tvåan i rondeller utan trean räcker, detta säger dock min körlärare att jag inte ska lyssna på vilket gör mig oerhört förvirrad [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

nä jag brukar köra på femman när jag kör i 70, men han tyckte att jag alltid skulle lägga i sexan så fort jag kmr upp i 70 för de är bättre för miljön
å så säger han att jag inte behöver växla ner till tvåan i rondeller utan trean räcker, detta säger dock min körlärare att jag inte ska lyssna på vilket gör mig oerhört förvirrad

alltså, det sparar bränsle och är bättre för miljön att köra så, men att du kuggades för det är askonstigt.
hoppas du får en mer rättvis uppkörarperson nästa gång.
min var jättesnäll hehe.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

glöm:

men att du kuggades för det är askonstigt.

är det det alltså [sad] blir ledsen åååhhhh

glöm:

min var jättesnäll hehe.

min va mest intresserad av vrf i helvete jag hade en rosett i håret huuuueeee


   
SvaraCitera

Paseo:

macho mannen skyllde hans icke godkännande på att jag förbrukade för mycket bränsle.

I see, du låg på för låga växlar.. [cute]

OnT: Mitt självförtroende hade nog sänkts en jävla bit om jag hade misslyckats på något utav proven, hade nog kunnat bli så frustrerad att inget längre hade spelat någon roll, men andra ord hade jag kört utan körkort.. [blush]

Som tur var kvinnan jättetrevlig och sjukt attraktiv, tankarna och nervositeten försvann i mina sexfantasier om henne!


   
SvaraCitera