Aviseringar
Rensa alla

jag ska pÅ dejt i heLgen!


Ämnesstartare

vad ska jag har på mig och vad kan man göra?[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

supa, knulla, åka hiss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är en "seriös" dejt så krävs det väl lite finare kläder och lägg på en bra charm.. Annars, var bara dig själv så går allt fint 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Annars, var bara dig själv så går allt fint 😉

fast jag är ingen person så, jag har ingen personlighet till exempel, försöker bara bli som andra[crazy] har inga egna egenskaper utan tar bara efter från andra, du kan kalla mig falsk om du vill men jag har ingen egen personlighet...känns det som iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

fast jag är ingen person så, jag har ingen personlighet till exempel, försöker bara bli som andra[crazy] har inga egna egenskaper utan tar bara efter från andra, du kan kalla mig falsk om du vill men jag har ingen egen personlighet...känns det som iaf

Det har du visst, du har bara slängt bort den men den finns där redo att hämtas när du blivit äldre.


   
SvaraCitera

blackorwhite:

ad ska jag har på mig och vad kan man göra?[blush]

Har ni träffats irl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Har ni träffats irl?

hur så?[cute]

Angelize:

Det har du visst, du har bara slängt bort den men den finns där redo att hämtas när du blivit äldre.

haha aa hoppas det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör franskt, går ju snabbare sen när det är dags för det roliga[wink]


   
SvaraCitera

blackorwhite:

hur så?[cute]

spelar ju roll eftersom att du frågar hur du ska bete dig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kör franskt, går ju snabbare sen när det är dags för det roliga

[cool]

stereo total:

spelar ju roll eftersom att du frågar hur du ska bete dig

okej, ja men det har vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

fast jag är ingen person så, jag har ingen personlighet till exempel, försöker bara bli som andra har inga egna egenskaper utan tar bara efter från andra, du kan kalla mig falsk om du vill men jag har ingen egen personlighet...känns det som iaf

Om du själv tycker att du inte är det så är du du det ;). Att du inte tycker att du har någon "egen stil" är ju då DIG själv.


   
SvaraCitera

blackorwhite:

okej, ja men det har vi

Men då vet hon ju redan hur du är, bete dig som brukar.
Ta på dig något du känner dig bekväm i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Om du själv tycker att du inte är det så är du du det ;). Att du inte tycker att du har någon "egen stil" är ju då DIG själv.

nej för om man inte har nåt att leva för om man inte föddes till nåt då är man jag, människan som gud glömde bort och som egentligen inte borde leva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men då vet hon ju redan hur du är, bete dig som brukar.
Ta på dig något du känner dig bekväm i.

har träffats en gång och det var ju ingenting då[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

nej för om man inte har nåt att leva för om man inte föddes till nåt då är man jag, människan som gud glömde bort och som egentligen inte borde leva

Men om du har träffat en tjej, som du gillar, måste hon ju vara din sort. Då vet du ju något om dig själv iaf. Resten blir till att utforska om du inte tar livet av dig innan.


   
SvaraCitera