Aviseringar
Rensa alla

Jag ska till en fest imorgon(Första gången) - Tips?


Ämnesstartare

Tjena!

Jag är kille 16 och ska till mitt första fest imorgon(Ungdomsfest-Stockholm).

Hur ska man ragga på tjejer? Ska man snacka med dem eller bara ögonkontakt?

Hur dansar man? Sjukt konstig fråga men skulle ni kunna länk en video på en random snubbe som dansar i en sån fest? 😛 Ingen shuffle eller sånt..

När man dansar med en tjej, när ska man börja hånglas med tjejen?

några andra tipser?

Är mycket tacksam för all typ av hjälp!!! =)


   
Citera

PontusKey:

Hur ska man ragga på tjejer? Ska man snacka med dem eller bara ögonkontakt?

Det är läskigt när folk stirrar på en. Gå fram och prata bara, visa att du är intresserad.

PontusKey:

Hur dansar man?

Gör det som känns bra, inte så viktigt hur det ser ut. Alla dansar snyggt på fyllan (om ni nu ska dricka).

PontusKey:

när ska man börja hånglas med tjejen?

Efter lite ögonkontakt och möjligtvis lite tafs, det kommer du märka.

PontusKey:

några andra tipser?

Ta det lugnt, drick inte för mycket, bli inte ledsen om du blir nobbad: på't igen bara!


   
SvaraCitera

drick inte för mycket är mitt tips 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för era svar!
Skulle gärna vilja höra på mer tips!

btw: ingen alkohol..


   
SvaraCitera

använd kondom


   
SvaraCitera

PontusKey:

fest

I fryshuset?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

I fryshuset?

ja, ska dit med en tjej från min skola
vågar inte fråga henne om tips 😛


   
SvaraCitera

PontusKey:

ja

[bigsmile]

Först och främst är det omöjligt att snacka med någon när ni dansar pga den höga volymen. Det är mest störande när man ändå inte hör vad killen säger. Ska du snacka med någon, ta det utanför.

Angående dansen är det nog lättast att helt enkelt hänga med i tjejens rörelser [wink].

De flesta tjejer där brukar dessutom vara rätt villiga så det är nog inga problem att, öh, haffa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Först och främst är det omöjligt att snacka med någon när ni dansar pga den höga volymen. Det är mest störande när man ändå inte hör vad killen säger. Ska du snacka med någon, ta det utanför.

Angående dansen är det nog lättast att helt enkelt hänga med i tjejens rörelser .

Tack så mycket för tipsen! =) Ska du vara där? =)


   
SvaraCitera

PontusKey:

Tack så mycket för tipsen! =) Ska du vara där? =)

Inga problem [wink]. Nope, det ska jag inte.


   
SvaraCitera
Mandan

Om du ska tafsa på en tjej, eller känna på henne är tipset att INTE klämma sönder hennes rumpa, det är ganska jobbigt när någon gör det på en..

Angående dansen, jag har fortfarande inte fattat hur man ska dansa (är ingen partypingla men har ändå varit ute en del), tipset är att kolla hur alla andra gör och bara härma efter. Alla ser lika fjantiga ut när de dansar så noja dig inte över att du gör fel, det finns inget rätt/fel.

Ragga, beror helt på situation. Både ögonkontakt och snack brukar funka om det finns rum för snack. Finns inget särskilt sätt för att garantera hångel. Du undrade när det var dags för hångel. Hm. För min del har det oftast hänt när man dansat med någon kille. Man dansar en stund och drar sig närmre varandra hela tiden, ofta att killen sätter händerna på ens höfter & kanske lite långsamt/diskret känner på ens rumpa. Söker ögonkontakt böjer sig fram och vips så händer det att det leder till hångel. Enda tipset jag kan ge typ.

Hoppas det hjälper dig lite iaf. & du bli inte stirrig om du inte får hångla, det händer säkert nästa gång då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Tack så hemskt mycket för hjälpen! [cool]


   
SvaraCitera

PontusKey:

Hur ska man ragga på tjejer? Ska man snacka med dem eller bara ögonkontakt?

Om du är social av dig tycker jag att du ska gå fram till tjejer/någon speciell och börja snacka, fråga hur hon mår, hur hon tycker att det är på festen osv. Du kan snegla på henne först, men om du inte tar nästa steg kan det lätt bli så att hon börjar snacka med någon annan... vänta inte på att tjejen ska ta första steget (efter ögonkontakt).

PontusKey:

Hur dansar man?

Gör som du känner bara. [y] Det blir bra om det är spontant, det ska vara roligt! Gör som alla andra bara. Det kommer svänga [crazy]

PontusKey:

När man dansar med en tjej, när ska man börja hånglas med tjejen?

När det är läge för det, när det känns rätt. Och det är inte alla det känns rätt med. Bara för att man dansar betyder det inte att man vill hångla med tjejen.


   
SvaraCitera

Är det pardans eller på de fester jag har varit på så har det bara varit fjortisdunk där alla bara dansar utan att veta vad de gör [badgrin]

Annars när du kommer tillräckligt nära en tjej och hon visar intresse är det bara att börja hångla om hon dissar dig så går du vidare till nästa tjej och nästa dagen har du en ursäkt att du var full [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så hemskt mycket!!!!

Var på festen, allting gick utmärkt! Strulade med ett massa brudar och lite annat efteråt 😉


   
SvaraCitera