Aviseringar
Rensa alla

Jag skäms över att vara BI!


Ämnesstartare

Jag var hos mitt "ex" den här veckan för att hälsa på. Och under den tiden fick hon mig att inse hur mycket jag skäms över att vara gay! Hon gjorde just slut med sitt ex, så jag såg chansen att få tillbaka henne. Så när jag kom dit var hon jätte glad över att se mig, och vi mysade ända ut till natten (inget sex). Men dagen efter så skulle vi ha fest hemma hos henne med två av hennes tjenisar (kompisar hon sällan pratar med, eller inte känner väl) och först var det film som gällde. Tio minuter innan vi satte igång filmen var hon på mig som fan, och berättade hur jobbig en av de tjejerna var eftersom hon var kär i henne. Men sedan när vi satte igång filmen satte hon sig med henne och började mysa och taffsa på henne. Efter att vi hade druckit några glas vin gick de ned för att ha sex. Den kvällen hade hon lovat mig att sova med mig, eftersom det bara fanns två sängar, så vi var tvungen att ligga två och två. Jag ville så klart inte sova med en tjej jag nyss träffat. Men hon lämnade mig helt ensam!

Dagen efter berättade hon för mig hur "för mycket" den där tjejen hon låg med hade varit, och var igen på mig som fan. Hon sa "men ikväll är det vi som ska mysa". Dagen gick och alla fyra for in till stan för att skiljas. Jag och mitt "ex" skulle se på den nya Harry Potter filmen och jag hade sagt till henne att jag ville absolut inte att den där fittan skulle följa med. Men det sket hon i, och tog med henne iallafall.

Det kanske inte låter så fruktansvärt, men den där tjejen var verkligen jätte jobbig och snorig! Hon gick och kallade alla för fjorits, fast hon själv var en av dem.

Jag vill inte vara som dem.

Också vill jag tillägga en sak. Mitt ex ligger verkligen med ALLA! Hon ligger med första bästa, och jag hatar det!!! Under tiden vi var "tillsammans" så låg hon med sju andra personer.

VARFÖR MÅSTE NI JÄVLA FLATOR LIGGA MED FAN ALLA?!?!?!?


   
Citera

och vad har hennes stördhet med att du är gay att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

och vad har hennes stördhet med att du är gay att göra?

Att hon ligger med första bästa. Också att hon ligger med alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu vet du hur det är att vara kille. Tjejer är fan störda[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

vi mysade ända ut till natten (inget sex)

Tjejer kan inte ha sex. [no-no]

kindergarten:

Att hon ligger med första bästa. Också att hon ligger med alla.

Har väl inget med saken att göra ? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

VARFÖR MÅSTE NI JÄVLA FLATOR LIGGA MED FAN ALLA?!?!?!?

Det ligger i deras natur. Bli hetero istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Nu vet du hur det är att vara kille. Tjejer är fan störda

Jag hatar tjejer...

fakotza:

Tjejer kan inte ha sex.

Pull då [y]

fakotza:

Har väl inget med saken att göra ?

Men jo? Jag skäms ju över att vara BI för att alla flator alltid ligger med alla. Jag vill inte vara sådan! Jag vill att heteros och homos ska ha sex på samma villkor. Om jag har sex med 10 killar blir jag kallad hora, men om jag ligger med 10 tjejer spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Det ligger i deras natur. Bli hetero istället.

Tror du jag vill vara så här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Jag hatar tjejer...

Tjejer är för bögar[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nehh men har man valt att bli det så får man stå ut med allt dåliga som rör sig kring saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tjejer är för bögar

ÅH, JAG HATAR DET!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men jo? Jag skäms ju över att vara BI för att alla flator alltid ligger med alla. Jag vill inte vara sådan! Jag vill att heteros och homos ska ha sex på samma villkor. Om jag har sex med 10 killar blir jag kallad hora, men om jag ligger med 10 tjejer spelar det ingen roll.

Ifs jag tycker inte om grejen med BI man borde vara antingen eller.
Vet inte hur homosexualitet grundas men är de i födseln och man kan inte bli hetro och inte leva normalt liv så kan man inte det.

Men när man kan välja så varför krångla till det? Kör du på med killar, men jag tycker inte att dem är speciellt mycket bättre. Kräk finns överallt oavsett läggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

nehh men har man valt att bli det så får man stå ut med allt dåliga som rör sig kring saken.

HAHA, tror du att jag har valt att vara bisexuell? Fast jag måste erkänna att det är bättre det än att vara hetero.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flator har ingen hyfs i kroppen, det är allmänt känt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

ÅH, JAG HATAR DET!!!

Att tjejer är för bögar?[sad]


   
SvaraCitera