Aviseringar
Rensa alla

Jag skulle kunna tänka mig att...


christian_dream:

Så diplomatiskt Så var brukar hon vilja att du kommer då?

Allt som oftast på/mellan brösten. Är vi på en lagom obekväm plats och har kläder på oss, mer eller mindre, brukar hon liksom kupa händerna runt den när det går för mig. Förstår mig inte på tjejer som tar satsen i munnen. Har smakat på det själv en gång, och gör det aldrig igen! Smakar gammalt saltvatten och har fan samma konsistens som snor, plus att det kommer rätt mycket... Mitt ex fick det i fel strupe en gång, var inte roligt... Hon hostade som bara fan. Tyckte så synd om henne =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christian_dream:

Så var brukar hon vilja att du kommer då?

kåte fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Har smakat på det själv en gång,

haha.


   
SvaraCitera

TjockAnka:

kåte fan

Så nu är man kåt bara för att man frågar något som har med sex att göra?
Vilken jävla tillvaro du måset ha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Så nu är man kåt bara för att man frågar något som har med sex att göra?

hur kan man ens "vika ut" sin tjej genom att berätta vad hon tycker om och så vidare? USCH äckligt.


   
SvaraCitera

TjockAnka:

Raptor: Har smakat på det själv en gång,

haha.

Fan man vill väl inte utsätta tjejer för vad som helst? Dessutom är det bra att ha ett hum om vad vissa tjejer gör... Aight?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Fan man vill väl inte utsätta tjejer för vad som helst? Dessutom är det bra att ha ett hum om vad vissa tjejer gör... Aight?

haha ingen kommentar


   
SvaraCitera

TjockAnka:

hur kan man ens "vika ut" sin tjej genom att berätta vad hon tycker om och så vidare? USCH äckligt.

Säg såhär, både hon och jag är väldigt öppna med vårt sexliv, ingen av oss har några problem att prata om det.
Är du en sån där Pryd tråkmåns?


   
SvaraCitera

TjockAnka:

haha ingen kommentar

Ante mig nästan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Är du en sån där Pryd tråkmåns?

nej, men jag smakar iaf inte på mina vätskor. ha


   
SvaraCitera

TjockAnka:

nej, men jag smakar iaf inte på mina vätskor. ha

Maybe you should? Så du vet vad många killar göra för sina flickor. Det smakar inte hallonkräm direkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Maybe you should? Så du vet vad många killar göra för sina flickor. Det smakar inte hellonkräm direkt...

haha, nej, det smakar ingenting.

förresten så tycker jag att du har fel ang. att det smakar salt o skit. jag tycker inte det smakar så mycket, förutom att det kan bli lite torrt. du kanske hade ätit något konstigt. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Allt som oftast på/mellan brösten. Är vi på en lagom obekväm plats och har kläder på oss, mer eller mindre, brukar hon liksom kupa händerna runt den när det går för mig.

hehe. Kul. Min flicka sväljer. Hon tycker själv det är upphetsamde att svälja sperma - så jag klagar inte. Skiljer väl från tjej till tjej. Men många på forumet här är ju mellan 15-19 och de flesta tjejer sväljer. Är nog inte 100% representativt för sveriges tjejer i övrigt. Men många sväljer de tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fukktup:

är det sexigt med långa tånaglar och blåa fötter? hahahaha

Hur ser dina fötter ut? Skostorlek? Bild? [cool]


   
SvaraCitera

TjockAnka:

haha, nej, det smakar ingenting.

Då har du kassa smaklökar, för nog fan smakar det.

TjockAnka:

förresten så tycker jag att du har fel ang. att det smakar salt o skit. jag tycker inte det smakar så mycket, förutom att det kan bli lite torrt. du kanske hade ätit något konstigt.

Nix, jag har inte ätit något konstigt, men min sperma har en tendens att inte smaka gott. Kanske värre än andras? Har själv inga erfarenheter på den punkten, men det är tjejer som sagt det. Sen att det kommer jävligt mycket gör ju inte saken bättre... Vill därför inte att någon tjej tar min sats i munnen.


   
SvaraCitera