Aviseringar
Rensa alla

Jag smyglyssnar när föräldrarna har sex !


brukar också [y]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Rånkaren:

Är det normalt att tända om man hör någon annan knulla?

Nej, inte när det är ens föräldrar. Då är man bara sjuk i huvudet.


   
SvaraCitera

låter mysigt.


   
SvaraCitera

fet keffing:

Tyvärr inte, men det är cp.

Jag förstår inte vad neurologi har med saken att göra


   
SvaraCitera

195h45C:

Jag förstår inte vad neurologi har med saken att göra

d e för du e 1 cp lol


   
SvaraCitera

fet keffing:

d e för du e 1 cp lol

CP står för celeberal pares och är en neurologisk sjukdom. Det är helt fysiskt och påverkar inte hjärnan. En person som har CP kan tänka lika bra som alla andra, i de flesta fall förmodligen bättre än du.


   
SvaraCitera

195h45C:

CP står för celeberal pares och är en neurologisk sjukdom. Det är helt fysiskt och påverkar inte hjärnan. En person som har CP kan tänka lika bra som alla andra, i de flesta fall förmodligen bättre än du.

Okej känsligt ämne eller? Ja, jag vet.


   
SvaraCitera

fet keffing:

Okej känsligt ämne eller? Ja, jag vet.

Nej, jag är bara trött på det missförståndet. Jag har inte celeberal pares (dock en massa annat).


   
SvaraCitera

195h45C:

Nej, jag är bara trött på det missförståndet. Jag har inte celeberal pares (dock en massa annat).

Tror att få missförstår, att kalla någon cp är lika logiskt som att kalla någon fitta ungefär. Men det är kul ibland. [smile]


   
SvaraCitera

fet keffing:

Tror att få missförstår, att kalla någon cp är lika logiskt som att kalla någon fitta ungefär. Men det är kul ibland.

Jag förstår. Har själv råkat göra det (om en långsam dator). Det är lite som fitta ja, men ingen är en fitta.


   
SvaraCitera

195h45C:

Jag förstår. Har själv råkat göra det (om en långsam dator). Det är lite som fitta ja, men ingen är en fitta.

Nej precis, ingen är en fitta.


   
SvaraCitera

195h45C:

Jag förstår. Har själv råkat göra det (om en långsam dator). Det är lite som fitta ja, men ingen är en fitta.

Det är för att du är en cp-fitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De håller på nu![y]
Jag gick och la mig kl 11 och låtsades sova. Drog igen dörren och la mig med ipaden i sängen och surfade. För en kvart sedan hör jag hur mamma och pappa släcker ner tvn och går och lägger sig. Jag släckte ner ipaden och låtsas sova. Mamma kom in och kollade om jag somnat. Hon fattar inget. Jag hörde dem prata och sedan klickljuden när de släckte sina lampor. Det dröjde bara någon minut innan jag hör mamma flämta och stöna! Deras gamla säng knakade när de höll på och mamma stönar jättehögt nu! Det är riktigt tändande att lyssna på dem, hoppas de håller på länge![crazy]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera