Aviseringar
Rensa alla

jag spelar mkt


Ämnesstartare

jag spelar mycket datorspel, nu när det är sommarlov kan det bli upp till 6 timmar om dan, på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.


   
Citera

Okej.


   
SvaraCitera

Fan vad najs. Vill också kunna göra det. [sad] Dock så har jag jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fan vad najs. Vill också kunna göra det. Dock så har jag jobb.

[sad]


   
SvaraCitera

keep on gibbin' em


   
SvaraCitera

ihafffl:

[sad]

Nej men, tycker du att du spelar för mycket? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nej men, tycker du att du spelar för mycket? :/

a, men har inget annat att göra annars.
känner mig väldigt uttråkad och lite ledsen typ xD
min mamma brukar också säga att jag spelar för mycket, "DATAN E DIT LIV, VA E DE FÖR LIV?, STÄNG AV DATAN"


   
SvaraCitera

ihafffl:

a, men har inget annat att göra annars.
känner mig väldigt uttråkad och lite ledsen typ xD
min mamma brukar också säga att jag spelar för mycket, "DATAN E DIT LIV, VA E DE FÖR LIV?, STÄNG AV DATAN"

I feel fopr you. Mitt liv har varit så också. Det enda rätta du kan göra är att skaffa vänner att träffa utanför datorn ibland. Vad är det du spelar då? [love]


   
SvaraCitera

Upp till 6 timmar? Det är ju typ vad jag spelar om dagen och jag har ändå jobb och flickvän.. [tard] Dude you fail [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

I feel fopr you. Mitt liv har varit så också. Det enda rätta du kan göra är att skaffa vänner att träffa utanför datorn ibland. Vad är det du spelar då?

PC: dawn of war,
xbox: COD6, halo 3


   
SvaraCitera

sluta spela el sluta klaga


   
SvaraCitera

ihafffl:

jag spelar mycket datorspel, nu när det är sommarlov kan det bli upp till 6 timmar om dan, på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.

6 timmar är inget mannen[cool]


   
SvaraCitera

ihafffl:

på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.

coolt, nästan som superkrafter


   
SvaraCitera

ihafffl:

på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.

Är du synsk?

kebu12:

coolt, nästan som superkrafter

ORD!


   
SvaraCitera

So what, bättre att spela 6 timmar om dagen än att sitta i en solstol i 6 timmar och bränna sönder sig. Eller sitta i en fotölj och inte göra något alls.

Jonnybravo91:

Upp till 6 timmar? Det är ju typ vad jag spelar om dagen och jag har ändå jobb och flickvän.. [tard] Dude you fail [tard]

Haha verkligen. Jag sitter inne nästan hela dagarna (även på sommaren) men spelar ändå mindre än ni som jobbar och har flickvän. Jädra nördar ni är alltså [rolleyes]


   
SvaraCitera