Aviseringar
Rensa alla

JAG STAL NYSS


Ämnesstartare

S3ON:

Sägs att han hemsöker en om en inte lämnar gåvor.. Gissar att de som bor där i närheten ut med skogsvägen tror stenhårt på det där, är nog de som går dit med färska blommor ocksååååååååå:€

Scary 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var mina pengar. Så nu djävlar..


   
SvaraCitera
Exner

Rökpolarn är det nya "en kompis till mig..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Rökpolarn är det nya "en kompis till mig..."

ja fast nä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört talas om falks grav men kommer inte ihåg vad jag har hört om den. Vart finns den ens?


   
SvaraCitera
Lounge

sjöhest:
Har hört talas om falks grav men kommer inte ihåg vad jag har hört om den. Vart finns den ens?

Utanför Tidaholm i skogen.. Jag och Guaje har varit där med. Väldigt odramatiskt var det 😛 Kanske därför att vi ej snodde pengarna som låg där XD


   
SvaraCitera
Lounge

Sägs även att blommor kommer upp där utav sig själv.. Buketter osv. Var blommor där även när vi besökte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Utanför Tidaholm i skogen.. Jag och Guaje har varit där med. Väldigt odramatiskt var det 😛 Kanske därför att vi ej snodde pengarna som låg där XD

Meh. Då ligger det ju en bit härifrån. Skeptisk Fast det kanske inte är så mycket att se ändå haha


   
SvaraCitera
Lounge

sjöhest:

Meh. Då ligger det ju en bit härifrån. Skeptisk Fast det kanske inte är så mycket att se ändå haha

Njaaaa inget jättespeciellt. Är väl "roligare" om något skulle hända iofs.


   
SvaraCitera
Draug

Finn bra mycket obehagligare platser att besöka i Västergötland. Falks grav är en relativt fridfull plats ändå.


   
SvaraCitera
Lounge

Draug:
Finn bra mycket obehagligare platser att besöka i Västergötland. Falks grav är en relativt fridfull plats ändå.

Tell me about it


   
SvaraCitera

Intressant att folk lägger pengar där.
ska lätt gå dit och sno nästa gång jag är i området.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Intressant att folk lägger pengar där.
ska lätt gå dit och sno nästa gång jag är i området.

har legat pengar där varje gång jag har besökt 😀 


   
SvaraCitera

S3ON:

har legat pengar där varje gång jag har besökt 😀 

😀 hur mycket brukar det vara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

😀 hur mycket?
Är i området ganska ofta.

gången före denna låg det en hög med 10or på korset, blev pizza för dem på vägen hem den gången. :)) har för mig det räckte precis till pizzan så typ 75-ish 🙂


   
SvaraCitera