Aviseringar
Rensa alla

Jag står inför en stor utmaning


Snakebite:

bara att gratulera till den åtråvärda titeln![confused]

Tro mig, du kommer snart hitta någon som är värre. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tro mig, du kommer snart hitta någon som är värre. [crazy]

Det är mycket möjligt. Men ju fler saker som distraherar mig desto bättre 🙂

Om jag spenderar tid med att käfta med massa idioter på ett forum istället för att runka till porr så är det en personlig seger, helt klart!

Jag ska bli kvitt skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, bra svar [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Lol. Vad är poängen?

"Jag tror att jag ska sluta duscha, för det är så skönt att jag gör det minst en gång om dagen."

"Jag ska nog sluta prata med människor jag finner intressanta, för annars kanske jag börjar prata med dem varje dag."

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Lol. Vad är poängen?

"Jag tror att jag ska sluta duscha, för det är så skönt att jag gör det minst en gång om dagen."

"Jag ska nog sluta prata med människor jag finner intressanta, för annars kanske jag börjar prata med dem varje dag."

[rolleyes]

Hoppas ditt "skrattar ut högt" fast på engelska var ett trevligt skratt. Kul att jag kunde bjuda dig på en bra start på dagen! [cheers]

Bra försök till liknelser också. Med betoning på försök.

Ja, poängen är att jag ska sluta runka själv hela tiden och lita på att min tjej tillfredställer mig tillräckligt ofta. Då njuter jag fruktansvärt mkt mer då hon väl gör det..

Dessutom för egen del har jag spårat ur vad gäller runkandet och ibland hållt på flera timmar per dag. Jag vill fylla dagen med annat än att runka och kolla på porr..

Till ämnet: Jag vaknade med ett fett morgonstånd, men lät det helt enkelt vila ut även om det var lockande att dra en härlig morgonrunk. Än så länge går det bra.


   
SvaraCitera

Slashy:

lycka till, jag satsar på att du inte klarar mer än 3 dagar. [cute]

[bigsmile] Ja jag har sjukt dålig humor...


   
SvaraCitera
Åtta

Snakebite:

Då njuter jag fruktansvärt mkt mer då hon väl gör det..

Dessutom för egen del har jag spårat ur vad gäller runkandet och ibland hållt på flera timmar per dag. Jag vill fylla dagen med annat än att runka och kolla på porr..

Aja, okej. Det är ditt val. Men varför inte begränsa sig till en mer normal nivå då? Att sluta helt känns ju mest meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Aja, okej. Det är ditt val. Men varför inte begränsa sig till en mer normal nivå då? Att sluta helt känns ju mest meningslöst.

Det är det som är poängen, även om jag inte varit så tydlig med den 🙂

Frågan är dock då vad en normal nivå är. Det känner man nog mest själv.

Det jag ska sluta helt med är denna hysteri kring det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja jag har sjukt dålig humor...

ja fyfan [ops]


   
SvaraCitera
ziiesh

Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
ziiesh

jag har förresten inte onanerat ensam på ett par månader [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

jag har förresten inte onanerat ensam på ett par månader [y]

Riktigt starkt! Blir du inte kåt av massa småsaker hela tiden? Eller blir du tillfredställd regelbundet ändå? [wink]

Själv har jag haft en nästan pinsamt enkel dag, men jag vet att det kommer bli en stor utmaning i längden att dissa porrunkandet. Idag har jag nämligen fått gudomlig njutning av min tjej så nu borde jag vara tillfredställd för ett par dagar framöver.. Vi ska förresten spendera typ hela helgen tillsammans så den riktiga utmaningen kanske börjar först på måndag.. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Slashy:

lycka till, jag satsar på att du inte klarar mer än 3 dagar. [cute]

10 spänn på 2 [bigcheers]


   
SvaraCitera
ziiesh

Snakebite:

Riktigt starkt!

haha, japp, tycker jag med [cool]

Snakebite:

Blir du inte kåt av massa småsaker hela tiden? Eller blir du tillfredställd regelbundet ändå? [wink]

Jag blir inte tillfredställd regelbundet så jo, jag blir kåt av småsaker 😛 vissa dagar är typ sex överallt medan vissa dagar är helt lugnt 😛 men när jag väl får ensamrätt för en stund på någon (och jag vet precis vem) så kommer jag bli mer eller mindre galen [y]

Snakebite:

Vi ska förresten spendera typ hela helgen tillsammans

Lyckost. Njut.


   
SvaraCitera

Lycka till, fanns en liknande tråd för längesen, det var bra, jag gick från 14 till 2, ggr om dan asså


   
SvaraCitera