Aviseringar
Rensa alla

Jag står inte ut, hjälp! (UMs längsta text, heh)


Ämnesstartare

Asså, historien går inte att förkorta D: det blir fel då men om man inte orkar så räcker det med att läsa det sista stycket.

Dold text: Har en närstående vän som jag kan prata om mycket med, jag och hon kan diskutera precis allt och det är nästan gjort.
Finns en kille som både jag och hon känner (det är lustigt hur jag känner honom, vldigt lustig berättelse) och han är kär i min kompis pga. att hon ofta lyssnar på honom.
Det han även påstår är att han verkligen älskar mitt yttre och mitt inre, jag är dock väldigt sträng mot honom då jag känner att han behöver en sådan person och av den anledningen har han lite svårt för mig.

I torsdags:
Var med den här killen, skulle sova hos honom.
Det börjar med att han är på dåligt humör, berättar massa scener från hans "misslyckade" liv och jag sympatiserar med honom för ungefär första gången. Jag störtbölar.
Därefter får jag honom på bättre tankar.
Innan vi ska sova är han på sitt bästa humör; han är jättegullig mot mig och säger världens finaste saker till mig.
Han börjar prata om ett förhållande mellan oss och då tog jag upp hans känslor för min kompis. Han sa att det är oviktigt och att han är mer intresserad av mig. Jag förnekade och därför blev han småsur och kom på andra tankar.
Efter ett tag lyste han upp och ville plötsligt ha sex. Jag nekade och det var OK för honom - han var övertygad om att det skulle ske natten därpå.
Vi somnade.

Fredag den 13:
Det var bestämt att jag skulle sova hos honom även denna natt.
Jag träffade min vän (hon som jag nämnde i början) och det var skönt, jag hade inte träffat henne på ungefär två veckor.
Vi pratade om bl.a. mina känslor för den här killen. Hon fick veta att jag inte ogillar honom utan tvärtom.
Mot kvällen började min planering förstöras: Jag anade att min kompis ville hänga med till den här killen men jag förklarade att vi 3 omöjligt kan umgås utan att någon blir ledsen. Hon förstod.

Senare den kvällen får jag reda på att killen inte kan, någon annan är hos honom. Jag blir arg, för det är inte första gången han ändrar planer.
Bestämde mig för att vara med min kompis istället.
Vi fixade dricka och under tiden som vi skulle fixa det får jag samtal från killen. Han är upprörd och arg, han vill träffa oss för att skälla ut oss. Jag blir ännu mer förbannad på honom och säger att jag tänker komma hem till honom på natten. Han säger att han vill träffa oss NU men jag förklarar att jag inte vill va med dom två tillsammans. Han förstår inte och jag lovar att ge honom en förklaring face to face under natten.
Efter ca 40 minuter påbörjar jag min första, riktiga fylla.
Ringer honom och han ber mig sluta skratta, fastän jag gråter. Min kompis hör att jag börjar bli riktigt full så hon tar tag i luren och ber honom komma (varför, vet jag inte).
Nu är han alltså påväg och jag sitter och skrattar och gråter i min kompis famn. Hon pratar om att hon vill ligga med honom (lägg märke till att hon har pojkvän). Jag sa ingenting, jag väntade på rätt tillfälle att slå någon.

Han kommer, jag har hunnit dricka mera och vad ser jag efter 10 minuter?
Han ligger ovanpå henne och kysser henne som om hon vore ett föremål.

Saker gick som dom gick. Jag fick all skit och hon gick hem till honom. Jag ringde och mordhotade honom och hör min gråtande kompis i tfnen. Hon gick tillbaka för att vara med mig men läkarna släppte inte in henne.

Vi pratade i tfn dagen efter och han stammade. Han är så himla rädd för mig samt även ledsen för det som hände men jag vet inte om han ångrar sig.
Min kompis ångrar sig dock inte men hon är ledsen över att jag tog så illa upp. Hon blev ledsen av att höra mig gråta så hysteriskt och hon lovade att det inte hände något hemma hos honom. Det tror jag på men endast för att jag blev arg, hade jag inte reagerat hade dom haft sex... Det är sanningen.

Saken är den att ingen av dem hade ångrat händelsen om jag inte hade sett det.
Ska jag vara snäll mot dom båda och låtsas som ingenting eller ska jag bryta kontakten? Finns ju andra sätt att tackla det, kom med förslag. Flippar varje gång jag får bilden av dom i huvudet. Blir galen.


   
Citera
Ämnesstartare

tycker om min kompis mkt och tkr så himla synd om honom

komplicerad:

Undvik ingen, kom över det. (Du röstade på detta alternativ)

så kommer jag lösa det så länge som jag orkar.
kommer väl flippa på dom när som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Resultat/Övrigt: (Du röstade på detta alternativ)

Tonåringar alltså. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här kan hända vem som helst i vilken ålder som helst....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

det här kan hända vem som helst i vilken ålder som helst....

Främst tonåringar, ni har ingen koll på era hormoner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Främst tonåringar, ni har ingen koll på era hormoner.

Vem fan har koll på sina hormoner efter ~en halv vodkaflaska?[tard]


   
SvaraCitera

Buddah:

Tonåringar alltså.

Faktiskt exakt min åsikt också! Spot on 😀

Det enda jag inte fattade var vaför han lackade ur när ni avbokade? O.o

Vill man inte, så vill man inte.

komplicerad:

Vem fan har koll på sina hormoner efter ~en halv vodkaflaska?

Inte tonåringar, personligen kan jag faneme hålla mig däremot.

Och wait wat, läkarna vill inte släppa in henne? : D hahha, vart fasen bor du? Hem?

Men iallfall, låter som underliga människor, ta lite distans men bryt inte direkt.


   
SvaraCitera

Du och din kompis har ett problem med snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryt kontakten för helvete.

Jag förstår mig inte riktigt på vad de har för relation till varandra eller vad du har för känslor till honom. Men är man med sin polare som har druckit för mycket och är så känslomässigt instabil så lämnar för i helvete inte denna. Det är en allt för dålig stil för att komma från någon som du kallar vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Det enda jag inte fattade var vaför han lackade ur när ni avbokade? O.o

För att han har massa diagnoser och tror att världen ska styras på hans villkor.

Buddah:

Tonåringar alltså.

Zittam:

Faktiskt exakt min åsikt också! Spot on 😀

hane 20, räknas han som tonårng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Vem fan har koll på sina hormoner efter ~en halv vodkaflaska?

Har ni inte ens koll på hormonerna när ni är nyktra undrar jag hur det står till när ni är alkoholpåverkade ;D

Har då inga problem att kontrollera mig när jag är onykter. Dansar inte ens onykter ;d

komplicerad:

hane 20, räknas han som tonårng?

Umgås han med 15-åringar kan han gott räknas som tonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

så lämnar för i helvete inte denna.

Hon lämnade aldrig mig, polisen splittrade oss heh

Jonnybravo91:

Det är en allt för dålig stil för att komma från någon som du kallar vän.

Men alla fungerar väl olika? Och hon försökte ju lösa allt genom att komma ti mig mitt i natten...
Hon drack också en del men... Det är inte att skylla på. Hon har legat med andras pojkvänner förr.
Men hon är en fin person.

Zittam:

hahha, vart fasen bor du? Hem?

folk ringde snuten för att jag fuckade ur.
dom trodde jag var på extacy.

Buddah:

Umgås han med 15-åringar kan han gott räknas som tonåring.

Jo, hane ju rubbad :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Undvik båda. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

För att han har massa diagnoser och tror att världen ska styras på hans villkor.

Men lol, du är värd bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Undvik båda.

Varför?

isola:

Men lol, du är värd bättre.

aw, tack men... Är lika hemsk sj :p


   
SvaraCitera