Aviseringar
Rensa alla

jag står stilla tiden och alla andra åldras


Ämnesstartare

har ni tänkt på att jag ser ut som typ 15? är d möjligt att jag har typ åkt på ngn motsatssjukdom till hutchinson-gilfords syndrom lr ngt? så att jag åldras typ 8 gånger långsammare än normalt? vad tror ni? 

jag klagar inte bara undrar. det är nice att se ung ut. men känns konstigt när alla andra blir jättegamla och typ sånna som var bebisar nyss blir myndiga osv.... man ba: a men du är la typ i min ålder? varpå dom ba: jaaa 

och sen typ när man får reda på att dom är födda typ 00 eller senare så baaaaaa assååååhhhh neeeeej jag vill inte leva. 
fast fattar inte varför det gör mig upprörd egentligen. önskar ni att ni åldrades långsammare? 


   
Citera
Ämnesstartare

jag skojade bara. det är ett stort problem. 

jag vill dejta mogna damer och sådär. och de tittar oftast efter äldre män :(:(  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar ni att ni åldrades långsammare?
Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kollega trodde jag var över tio år äldre än jag är. Borde raka mig oftareTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON, du ser ut så som du är mentalt. Det har inget med ditt biologiska utseende eller vad man ska säga. Det är mer auran du sänder ut. När du har valt att gå en mognare väg kommer du också att se mognare ut.


   
SvaraCitera

Åldras också väldigt långsamt fysiskt men på mentalt stadiet så ligger jag  ibland på flera år på samma nivå 😛 


   
SvaraCitera

Faktorer som gör att man åldras snabbare är , stress, rökning äter väldigt mkt, för hård träning och psykisk ohällsa  m.mm


   
SvaraCitera
penja

Jag ser också jäkligt ung ut förutom att jag börjar få en bestående rynka i pannan. best of both worlds osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
S3ON, du ser ut så som du är mentalt. Det har inget med ditt biologiska utseende eller vad man ska säga. Det är mer auran du sänder ut. När du har valt att gå en mognare väg kommer du också att se mognare ut.

vafan jiddrar du om du har varken träffat eller inte pratat med mig ens :sss

Starkill91 : Faktorer som gör att man åldras snabbare är , stress, rökning äter väldigt mkt, för hård träning och psykisk ohällsa  m.mm

a men jag har erfarat alla de där bortsett från hård träning i typ 10 år, men d har ingen effekt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vafan jiddrar du om du har varken träffat eller inte pratat med mig ens :sss

han menar nog generellt. fast så är det ju inte, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga borde se ut som fem vissa stunder och åttiofem andra då mihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: han menar nog generellt. fast så är det ju inte, tyvärr.

Jättemånga har flera internetpersonligheter beroende på humör osv, är inget konstigt men dtttt........ dt går ej att generalisera på d viset. :s 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jättemånga har flera internetpersonligheter beroende på humör osv, är inget konstigt men dtttt........ dt går ej att generalisera på d viset. :s 

 

nu var det nog inte ngn internetpersonlighet som åsyftades utan överlag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nu var det nog inte ngn internetpersonlighet som åsyftades utan överlag

Jaaaaaaaaaaaa xakt, men han har ju bara sett internetpersonligheter :ssssssssssssssssssssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jaaaaaaaaaaaa xakt, men han har ju bara sett internetpersonligheter :ssssssssssssssssssssss

han menade ju att det är så för alla och skrev "du" som xempel


   
SvaraCitera