Aviseringar
Rensa alla

jag står stilla tiden och alla andra åldras


Ämnesstartare

när det i själva verket är gener och hälsa som avgör sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han menade ju att det är så för alla och skrev "du" som xempel

nehedu, dt var inte vad han menade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

nehedu, dt var inte vad han menade. 

johodu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

johodu

sluta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det mesta styrs över vad man har för kläder och hår. Vårdat kort hår och mer "vuxna" kläder gör att man kan se flera år äldre än ifall man har det motsatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde skaffa glasögon och typ klä mig i kavaj och så, fast hade känts sjukt obehagligt att gå klädd om så  :s 

nämen alltså jag har tamefan ganska gubbiga kläder 1då. är i princip bara hemma och kalla nätter ute jag bär hoodtröja och mjukisbrallor   


   
SvaraCitera
Draug

Har alltid känt mig äldre i sinnet, fast samtidigt ibland kan jag ju agera som om jag vore 15 igen...men är väl först nu tidens tand börjar hinna ikapp kroppen lite smått.  kan ju vara mitt hårda leverne också som spelar in + mycket annat. 
Nä vill nog inte åldras varken långsammare eller snabbare. Ser faktiskt fram emot att bli äldre på flera plan, men åldern medför självklart både gott och ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv ser jag typ ut som en liten skitunge när jag är nyrakad =/ typ max 18-19.. det är drygt eftersom att jag, precis som du, föredrar något äldre kvinnor. Klickar bäst med 25-35 typ hehe

har inga tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vafan jiddrar du om du har varken träffat eller inte pratat med mig ens :sss

Jag drar en slutsats utifrån dina foton du lägger på UM, dina resonemang på UM samt ditt beteende på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Tycker att det mesta styrs över vad man har för kläder och hår. Vårdat kort hår och mer "vuxna" kläder gör att man kan se flera år äldre än ifall man har det motsatta.

ser man inte äldre ut med längre hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: när det i själva verket är gener och hälsa som avgör sådant

Man har en viss utstrålning också beroende på ens karaktär. Är man t ex psykiskt omogen utstrålar man det genom utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Jag ser också jäkligt ung ut förutom att jag börjar få en bestående rynka i pannan. best of both worlds osv

haha rolig grej, en stor rynka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jag drar en slutsats utifrån dina foton du lägger på UM, dina resonemang på UM samt ditt beteende på UM.

ja, xakt. Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Man har en viss utstrålning också beroende på ens karaktär. Är man t ex psykiskt omogen utstrålar man det genom utseendet.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ser man inte äldre ut med längre hår?

jag skulle säga typ yngre?? lr hur många gubbar ser man med långt hår liksom? de tappar sitt huvudhår ffs. :s 


   
SvaraCitera