Aviseringar
Rensa alla

Jag suger på fotboll.....


Ämnesstartare

Hej!  Det är så att jag gillar fotboll och jag kämpar för att vara bra men det blir jag inte!  Jag är så dålig på fotboll det är jag jätte ledsen för.. Min dröm är att bli proffs på fotboll Men det kommer jag nog aldrig bli O.O Och jag går på fotbolls träningar  men jag går inte längre för jag var så dålig och har dålig självförtroande och idag när jag övade på fotboll på fri tid så var det 2 killar som kollade på mig och fnissade Förvirrad 


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

För att bli bättre måste man öva! Alla har varit nybörjare någon gång, det är ingenting pinsamt med det. Om du gillar fotboll är det klart att du ska spela fotboll, allt annat vore ju bara fånigt. Killarna kanske fnissade för att de tyckte du var söt? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
För att bli bättre måste man öva! Alla har varit nybörjare någon gång, det är ingenting pinsamt med det. Om du gillar fotboll är det klart att du ska spela fotboll, allt annat vore ju bara fånigt. Killarna kanske fnissade för att de tyckte du var söt? Blink

Nä det tror jag inte xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då får du träna. Man kommer ingenstans om man inte vågar investera. Jag menar då tid. Som den store Swift sa: Haters gonna hate hate hate. Om de fnissar så är det nog för att de inte har något mål i livet.


   
SvaraCitera

Gör som Björn Borg och skaffa en garageport.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Då får du träna. Man kommer ingenstans om man inte vågar investera. Jag menar då tid. Som den store Swift sa: Haters gonna hate hate hate. Om de fnissar så är det nog för att de inte har något mål i livet.

Det du sa är sant! Tack Mycket glad


   
SvaraCitera

Ska man komma någon vart här i livet så är det träning som gäller, det finns inga genvägar för att bli bra på någonting. Träna, träna och träna så kommer du bli bra Glad


   
SvaraCitera

Byt sport?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du skall fortsätta då du nu verkligen vill bli bra och du tycker att det är roligt! Försök att samla ihop ett gäng utanför dom officiella träningarna så att ni är en grupp som passar ihop och har roligt. Då kommer man automatiskt bli bättre, ett lag/vänner som är bekvämt kommer fungera hur bra som helst. Ditt officiella lag kanske är bra redan nu, vad vet jag. Men somsagt, det är till att träna sig, finna vad man kan göra bättre hela tiden.

Eller Kung Fu. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betala ett proffs för att spela åt dig! .:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Tycker att du skall fortsätta då du nu verkligen vill bli bra och du tycker att det är roligt! Försök att samla ihop ett gäng utanför dom officiella träningarna så att ni är en grupp som passar ihop och har roligt. Då kommer man automatiskt bli bättre, ett lag/vänner som är bekvämt kommer fungera hur bra som helst. Ditt officiella lag kanske är bra redan nu, vad vet jag. Men somsagt, det är till att träna sig, finna vad man kan göra bättre hela tiden.

Eller Kung Fu. Galen

Gahahaha skön video xD


   
SvaraCitera