Aviseringar
Rensa alla

jag suger


Jag har ett litet problem.. det är så att jag normalt inte har så dåligt självförtroende, inte alls när ja e me kompisar och såå å ja känner att ja duger som ja är. Men såfort jag är intresserad av nån kille VÅGAR jag inte göra något åt det, har så himla dåligt självförtroende när det gäller killar..Jag tror inte att nån tycker jag ser bra ut, verkar trevlig osv.. Jag tror att alla tycker jag e konstig och jag vågar helt enkelt inte göra nåt. jag tror inte jag är värd att få nån kille.Det suger -,- jag har noll självförtoende när det gäller det:(


   
Citera

Öh, okej, öh... ändra på dig.


   
SvaraCitera

Samma här, fast med tjejer då. Eller alla människor, i princip. Vet inte vad man ska göra åt det. Strunta i sig själv och bara störta in i deras verklighet, kanske...?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Samma här, fast med tjejer då. Eller alla människor, i princip. Vet inte vad man ska göra åt det. Strunta i sig själv och bara störta in i deras verklighet, kanske...?

Jaa jag vet inte heller:S:/


   
SvaraCitera

Panini:

men förlåt då alla jävla männskor för att ja inte e lika perfekt som NI tydligen är

Snälla, ta ett jävla piller och var inte så lättretlig.
Och sluta misshandla det svenska språket.


   
SvaraCitera

mopsen:

Snälla, ta ett jävla piller och var inte så lättretlig.
Och sluta misshandla det svenska språket.

fatta att du inte är den enda mänskan som betyder nåt, du verkar ju tro det å tycker du kan hacka på andra precis så mycke du vill. slår vad om att ditt självförtoende e jävligt mycket lägre än mitt då du måste hålla på såhär


   
SvaraCitera

mopsen:

Och sluta misshandla det svenska språket.

1. Ska du säga.
2. Freedom?


   
SvaraCitera

Panini:

fatta att du inte är den enda mänskan som betyder nåt, du verkar ju tro det å tycker du kan hacka på andra precis så mycke du vill. slår vad om att ditt självförtoende e jävligt mycket lägre än mitt då du måste hålla på såhär

Det är du som attackerar mig och inte tvärtom.

Infraröd:

1. Ska du säga.
2. Freedom?

Lugnt att jag ska.


   
SvaraCitera

nu fattar ja varför du heter mopsen, du e jävligt mopsig


   
SvaraCitera

mopsen:

Det är du som attackerar mig och inte tvärtom.

nej det var du som började, jag förklarade bara mitt problem, och du hoppade på mej men dina elaka argument


   
SvaraCitera

Panini:

nej det var du som började, jag förklarade bara mitt problem, och du hoppade på mej men dina elaka argument

Jag sa att du helt enkelt inte skulle vara rädd för killar och då kallade du mig pretentiös.

Panini:

mopsig

Vilket betyder envis.


   
SvaraCitera

jag är inte rädd för dem


   
SvaraCitera

Panini:

jag är inte rädd för dem

Då du mister allt mod, jo.


   
SvaraCitera

mopsen:

Lugnt att jag ska.

Avskyr dig.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Avskyr dig.

Äh, en av nio miljoner, inte så farligt.


   
SvaraCitera