Aviseringar
Rensa alla

jag tänder på en konstig sak


Ämnesstartare

jag är vegetarian och har vart det i mer än två år, men på sista tiden har jag typ börjat tända på när killar typ äter kött...

det låter fett konstigt men när jag ser en fett snygg kille får ja typ en bild när han äter en stor fläskig rejäl blodig jävlan köttbit, en hamburgare och sånt.

är jag normal? är det bara jag som tänder på sånt?


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Om du förser mig med gott kött så kan jag spela in när jag äter den på ett... Ehrm, sensuellt vis. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weird shit


   
SvaraCitera

Är kanske för att kött är "förbjuden frukt" för dej, vilket gör det attraktivt 😉

När man inte kan få något vill man bara ha det desto mer, är så för mig iallafall [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]

brukar också tända på sjukt konstiga grejer. Tex jag brukade spela WoW fast jag slutade, men jag tycker att det är iallafall riktigt sexigt med killar som spelar WoW och pratar i vent [blush] speciellt om de är riktigt bra på det [love] mw2 eller cs går också bra [cute]

sedan blev jag rejält tänd på en kille som sa att han trodde på gud [tard] (vilket jag själv inte gör)


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar mat lika mycket som jag älskar killar, så jag kan nog bli kåt när pågen äter en pizza.

mmmmmmmmh. pizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja ät kött igen


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

är det bara jag som tänder på sånt?

Yes.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lellepuff:

När man inte kan få något vill man bara ha det desto mer, är så för mig iallafall

ja, jag har funderat på den teorin... vill bara få ut det där jävla köttet ur min hjärna...

CitronSoppa:

sedan blev jag rejält tänd på en kille som sa att han trodde på gud (vilket jag själv inte gör)

nästan lika läskigt som min, jag är inte ensam om att va konstig iallafall [y]

isola:

Börja ät kött igen

aldrig, du onda människaaa! 😮

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

livet e hårt


   
SvaraCitera

sexuella undertoner ftw

kött = penis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är som när en icke-rökare ser någon som röker och typ "ååh han gör något som dumt vilken badboy [blush]" osv.


   
SvaraCitera