Forumet - Jag tänker rigga 2 st HD kameror i sovrummet...

Jag tänker rigga 2 st HD kameror i sovrummet...

3905 0 94
Japp..jag tänker rigga 2 st HD kameror (för kvaliten) i sovrummet och banda från 2 vinklar när jag har sex med raggoffer jag släpar hem. Vem vet ? Kanske blivande flickvän och mor till mina barn [wink]. Jag vet fan inte hur lagstiftningen ser ut på den fronten. Är det olagligt (eller bara oetiskt) ? Jag har redan köpt 2 st rätt små kameror och så vidvikel linser på de hi hi ;)...och bygger på en liten hmmm..låda till varje som jag kan montera uppe i hörnen (den ska se ut som vent liksom) ..känner mig som en CIA snubbe i Enemy of the State, det blir coolt !! Filmen ska in på min macBook Pro och manglas i Final Cut Pro och sedan...tjaa, vad gör jag sedan ? Arkiverar såklart ..kanske visar på 52" för polarna på en bärs kväll..nää fan, skojar bara. Det är enbart för internt bruk och klass C !

Spana också in:

AyaBaya:

he he...yeah well..en del gillar att trycka på brudar i bajan, andra att filma när det gör det [wink]. Seriöst så är det nog inte så jäkla avvikande...och vad är normalt egentligen. Frågan är bara om en bitch kan polisanmäla mig för det om ..OM hon skulle upptäcka vad som är på g ?

Jag kan faktiskt se vad som skulle vara tilltalande med att filma de man har sex med.
AyaBaya:

vet hon inget om det så...vad kan det göra liksom.

Du har ingen som helst aning om vad för följder det kan bli för hennes del? Visst, hon kanske inte någonsin snubblar på en porrfilm där hon själv är stjärna, men OM hon gör det då? Eller hennes framtida barn? Eller någon som känner henne?
Du kommer råka illa ut, det är allt jag har att säga. Riktigt jävla illa.
isola:

du tror på allvar att det är på något sätt lagligt och normalt att smygfilma folk och lägga ut på nätet hahah

Läs om - läs rätt. Internt bruk, krypterad lagring på ej nätansluten media. Det är INTE lagligt att lägga ut sådant material, det vet jag redan. Frågan här om det är lagligt att göra det för eget brut...

Tål att sägas att också JAG kommer att finnas med på ehmm dokumentären och kommer nog att vara angelägen att det inte valsar kopior på det på internet som säg min morsa eller framtida flickvän stöter på...
AyaBaya:

Jag sa ju att det är för internt bruk. Annat vore nog straffbart och riktigt omoraliskt även för min smak.

[rolleyes]

AyaBaya:

På vilket sätt kan jag råka illa ut om detta inte är olagligt ?

Det bästa som kan hända; Du blir mördad av tjejens kompis broders pappa som är torped.

Det värsta som kan hända; Fler som du får idén och gör likadant vilket i sin tur leder till att fler och fler vet om fenomenet. Tillslut kommer tjejer gå i celibat och killar kommer bli bögar.
AyaBaya:

Läs om - läs rätt. Internt bruk, krypterad lagring på ej nätansluten media. Det är INTE lagligt att lägga ut sådant material, det vet jag redan. Frågan här om det är lagligt att göra det för eget brut...

Fader Abraham:

Om hon inte är medveten om att hon blir filmad så är det olagligt.

Tänk om, tänk rätt.