Aviseringar
Rensa alla

Jag tänker rigga 2 st HD kameror i sovrummet...


Ämnesstartare

Japp..jag tänker rigga 2 st HD kameror (för kvaliten) i sovrummet och banda från 2 vinklar när jag har sex med raggoffer jag släpar hem. Vem vet ? Kanske blivande flickvän och mor till mina barn [wink]. Jag vet fan inte hur lagstiftningen ser ut på den fronten. Är det olagligt (eller bara oetiskt) ? Jag har redan köpt 2 st rätt små kameror och så vidvikel linser på de hi hi ;)...och bygger på en liten hmmm..låda till varje som jag kan montera uppe i hörnen (den ska se ut som vent liksom) ..känner mig som en CIA snubbe i Enemy of the State, det blir coolt !! Filmen ska in på min macBook Pro och manglas i Final Cut Pro och sedan...tjaa, vad gör jag sedan ? Arkiverar såklart ..kanske visar på 52" för polarna på en bärs kväll..nää fan, skojar bara. Det är enbart för internt bruk och klass C !


   
Citera
Ämnesetiketter

Hatar dig.


   
SvaraCitera

du är seriöst sjuk i huvet


   
SvaraCitera

Oj då.


   
SvaraCitera

Vet inte. Borde det inte vara lagligt att filma privat på egen egendom?


   
SvaraCitera

Jag vill också ha HD-kameror [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

he he...yeah well..en del gillar att trycka på brudar i bajan, andra att filma när det gör det [wink]. Seriöst så är det nog inte så jäkla avvikande...och vad är normalt egentligen. Frågan är bara om en bitch kan polisanmäla mig för det om ..OM hon skulle upptäcka vad som är på g ?


   
SvaraCitera

Än har bödeln inte varit här. Hayena Hayena


   
SvaraCitera

Tja.. sen finns ju möjligheten att hon upptäcker kamerorna och biter kuken av dig 🙁


   
SvaraCitera

AyaBaya:

he he...yeah well..en del gillar att trycka på brudar i bajan, andra att filma när det gör det [wink]. Seriöst så är det nog inte så jäkla avvikande...och vad är normalt egentligen. Frågan är bara om en bitch kan polisanmäla mig för det om ..OM hon skulle upptäcka vad som är på g ?

Jag kan faktiskt se vad som skulle vara tilltalande med att filma de man har sex med.


   
SvaraCitera

AyaBaya:

och vad är normalt egentligen.

Normalt har ingenting med det här att göra. Frågan är vad som är okej att göra och inte.
Har du inget samvete i kroppen alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Vet inte. Borde det inte vara lagligt att filma privat på egen egendom?

Jo, rimligen...men måste man inte upplysa folk om det ? Jag har ju läst om snubbar som filmade sina ligg och blivit anmälda..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Har du inget samvete i kroppen alls?

Ska jag vara ärlig..så nej. Etiska frågor egentligen...vet hon inget om det så...vad kan det göra liksom. Skulle hon göra likadant (filma MIG i hemlighet när jag ligger med henne) skulle jag inte bry mig, det är utgångspunkten i resonemanget....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Your Dudeness >> Tjaa..jag gjorde det EN gång och tycker att det är najs att ta sig en titt sådr efter ett par år *asg*....jag minns henne mycket väl och träffar henne på Gotland vare sommar ;)..


   
SvaraCitera

AyaBaya:

vet hon inget om det så...vad kan det göra liksom.

Du har ingen som helst aning om vad för följder det kan bli för hennes del? Visst, hon kanske inte någonsin snubblar på en porrfilm där hon själv är stjärna, men OM hon gör det då? Eller hennes framtida barn? Eller någon som känner henne?
Du kommer råka illa ut, det är allt jag har att säga. Riktigt jävla illa.


   
SvaraCitera