Aviseringar
Rensa alla

Jag tänker rigga 2 st HD kameror i sovrummet...


du tror på allvar att det är på något sätt lagligt och normalt att smygfilma folk och lägga ut på nätet hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Du kommer råka illa ut, det är allt jag har att säga. Riktigt jävla illa.

Jag sa ju att det är för internt bruk. Annat vore nog straffbart och riktigt omoraliskt även för min smak. På vilket sätt kan jag råka illa ut om detta inte är olagligt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du tror på allvar att det är på något sätt lagligt och normalt att smygfilma folk och lägga ut på nätet hahah

Läs om - läs rätt. Internt bruk, krypterad lagring på ej nätansluten media. Det är INTE lagligt att lägga ut sådant material, det vet jag redan. Frågan här om det är lagligt att göra det för eget brut...

Tål att sägas att också JAG kommer att finnas med på ehmm dokumentären och kommer nog att vara angelägen att det inte valsar kopior på det på internet som säg min morsa eller framtida flickvän stöter på...


   
SvaraCitera

Om hon inte är medveten om att hon blir filmad så är det olagligt.


   
SvaraCitera

AyaBaya:

Jag sa ju att det är för internt bruk. Annat vore nog straffbart och riktigt omoraliskt även för min smak.

[rolleyes]

AyaBaya:

På vilket sätt kan jag råka illa ut om detta inte är olagligt ?

Det bästa som kan hända; Du blir mördad av tjejens kompis broders pappa som är torped.

Det värsta som kan hända; Fler som du får idén och gör likadant vilket i sin tur leder till att fler och fler vet om fenomenet. Tillslut kommer tjejer gå i celibat och killar kommer bli bögar.


   
SvaraCitera

AyaBaya:

Läs om - läs rätt. Internt bruk, krypterad lagring på ej nätansluten media. Det är INTE lagligt att lägga ut sådant material, det vet jag redan. Frågan här om det är lagligt att göra det för eget brut...

Fader Abraham:

Om hon inte är medveten om att hon blir filmad så är det olagligt.

Tänk om, tänk rätt.


   
SvaraCitera

Dåren:

tjejens kompis broders pappa

=

Dåren:

tjejens kompis pappa


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

=

Nej dom är halvsyskon fattar du väl. D'oh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Det bästa som kan hända; Du blir mördad av tjejens kompis broders pappa som är torped

Uhmmm...just det. Inget kan alltså hända om inte det är olagligt annat än att hon OM..OM hon skulle få reda på det skulle bli riktigt förbannad och ger mig en örfil eller kör över mig med sin moped. Vad torped beträffar så är det nog ingen större risk att råka ut för en..dessutom är min bror något i den stilen. Han jobbar för BlackWater sedan 4 år, fast då heter det "konsult"...Det var hans ide från början.

Vilket lagrum säger att det är olagligt om hon inte vet det. Jag misstänker att det kan vara det å andra sidan..tar man bilder eller filmar ute på gatan eller en strand och andra hamnar på samma ruta ...det är INTE olagligt eller är det det ? Det är vad som händer här om man hårdrar det hela..Jag filmar MIG SJÄLV och hon råkar att finnas där. Det är inte så att hon själv duschar och jag kör peeping Tom liksom. J


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Dåren: tjejens kompis broders pappa
=

Dåren: tjejens kompis pappa

de kanske bara har samma mamma[wink]


   
SvaraCitera

AyaBaya:

OM hon skulle få reda på det skulle bli riktigt förbannad och ger mig en örfil eller kör över mig med sin moped.

Ja, okej. What ever ditt sjuka kadaverarsle. Önskar dig död osv.


   
SvaraCitera

Tragiskt är ordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske filma när jag boinkar hennes mamma ? Shit va coolt det skulle vara..ha dottern, morsan och helst syrran i arkivet ! De där 2 HF11 kameror är en jävla bra investering i underhålling [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Ja, okej. What ever ditt sjuka kadaverarsle. Önskar dig död osv.

He he..lighten up fucko ! Var inte så jävla uptight, livet är kort och ska levas och man ska ha kul..och det här...det ÄR en kul grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tragiskt är ordet.

Tragiska är småkillar på sina fula moppar som pruttar omkring och inte får några brudar he he...Jag ska dokumentera alla mina !


   
SvaraCitera