Aviseringar
Rensa alla

Jag träffade en tjej som heter Linnéa idag.


Ämnesstartare

Juste! När vi pratade så sa jag typ "så jag har........SEX ......... kvar eller något sånt" och då bet hon sig i underläppen. Rodnar bara en slump att jag sa det så men tror att det är ett nice tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjud ut henne på en cigg eller något liknande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Bjud ut henne på en cigg eller något liknande

Jag använder inte cigg och vet inte riktigt hur hon är överlag, vill inte skrämma bort henne. :$ Fast glass kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

Jag använder inte cigg och vet inte riktigt hur hon är överlag, vill inte skrämma bort henne. :$ Fast glass kanske…

Glass är en helt toppen idé! Kör på det och låt henne välja vilken hon vill ha i glassboxen. Då är hon din.. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars kan du bjuda mig på en glass så hjälper jag dig att locka fram bytet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

Glass är en helt toppen idé! Kör på det och låt henne välja vilken hon vill ha i glassboxen. Då är hon din.. Rodnar

Haha problemet är att jag inte har ett korvövre på några veckor. 

Semla: Annars kan du bjuda mig på en glass så hjälper jag dig att locka fram bytet.

Du kan bjuda henne på glass kanske?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren: Du kan bjuda henne på glass kanske?!

Tyvärr har jag bara starkare grejer… men det kanske fungerar på henne. Träffades ni typ innan kl 10 idag? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glass äter ju ingen i dagens nyttiga samhälle.. Haha hon kommer dissa dig om du föreslår det Galen Hon ser ner på dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Tyvärr har jag bara starkare grejer… men det kanske fungerar på henne. Träffades ni typ innan kl 10 idag?

Ja det gjorde vi faktiskt, hur visste du det? 

Tickstart: Glass äter ju ingen i dagens nyttiga samhälle.. Haha hon kommer dissa dig om du föreslår det  Hon ser ner på dig då

Hur tycker du att jag ska göra då? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren: Ja det gjorde vi faktiskt, hur visste du det?

Jag har känsla för sådant, vetskaper, framtiden, allt.
Bestäm någonting som du vill ska hända, se till att det händer, försök flera gånger med olika saker som kan föra dig till ditt mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

Ja det gjorde vi faktiskt, hur visste du det? 
Hur tycker du att jag ska göra då? Ledsen

haha det tror du jag vet eller? 🙁 är lika singel som alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

Jag har känsla för sådant, vetskaper, framtiden, allt.
Bestäm någonting som du vill ska hända, se till att det händer, försök flera gånger med olika saker som kan föra dig till ditt mål.

Kan fråga om jag får ta henne på fittan?

Tickstart: haha det tror du jag vet eller? 🙁 är lika singel som alla andra

Jag griper efter halmstrån..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren: Kan fråga om jag får ta henne på fittan?

Inte bara när som helst. Du kan fråga om du får komma hem till henne och kolla på Batman eller spela GTA eller kanske hjälpa till att laga kvällsmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Inte bara när som helst. Du kan fråga om du får komma hem till henne och kolla på Batman eller spela GTA eller kanske hjälpa till att laga kvällsmat.

Länge sedan jag genomförde "lära känna osv" så kommer vara rostig, tror jag klarar mig på charm trots bristande initiativförmåga dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

Länge sedan jag genomförde "lära känna osv" så kommer vara rostig, tror jag klarar mig på charm trots bristande initiativförmåga dock.

Jag tror garanterat det. En individ som står upp för sig själv och ändå kan vara tillmötesgående är trevligt att ha att göra med.


   
SvaraCitera