Aviseringar
Rensa alla

Jag trodde inte friidrottseliten var otränade...


Ämnesstartare

Sånt här ger en bättre självförtroende. [smile] Det verkar som att inte ens världsatleterna är så perfekta som man kanske föreställer sig.

Image

Eller så är det bara ytterligare ett bevis på hur mycket skit media och Hollywood framställer.


   
Citera
Ämnesstartare

Va? Vad pratar du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Sånt här ger en bättre självförtroende.

Du visste tidigare inte att idrottare var människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Eller så är det bara ytterligare ett bevis på hur mycket skit media och Hollywood framställer.

Friidrottare har aldrig varit kända för att vara snygga. Bara löpare som har snygg kropp där typ. Manliga löpare det vill säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera
Åtta

Jag hajar inte riktigt vad det är med henne som skulle vara så fruktansvärt? Hennes rumpa? Tyckte den såg rätt fin ut. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jo jag förstår att det ger en bättre självförtroende
det är klart! att se kändisar/idrottskvinnor faila med snyggheten framför oss andra folk. får ju oss att känna att dom är som oss . [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Bara löpare som har snygg kropp där typ. Manliga löpare det vill säga.

Skulle gissat sprinters, jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

får ju oss att känna att dom är som oss

Eller att skönhet framställs med plast och bluff i media. Jag undrar egentligen hur mycket av det man ser som är äkta (och på tal om idrott, hur många som dopar sig).

Jag menar, vi får bara reda på när dom som dopar sig åker fast. Tänk på mörkertalet...


   
SvaraCitera

Vad har hollywood med idrott att göra`?
Påstår du att hon har dopat sig pga sin röv?
Jag förstår mig inte på dig och din tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Jag menar, vi får bara reda på när dom som dopar sig åker fast. Tänk på mörkertalet...

haha jo du har rätt!
undrar också av hur mkt av det man ser som är äkta..
men jag tror inte det är så mkt som är äkta, eftersom alla har väl nånting som man inte är nöjd med och då har media säkert rechusterat om det lr vad det heter så att det ser snyggt ut [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

men jag tror inte det är så mkt som är äkta

Tänk också på att det kan vara jädrigt många som dopar sig under uppträningen, sedan är de rena ett halvår så att allt skit gått ur kroppen men då har de ändå fått hjälp med att bygga upp muskulaturen.

Idrott är bara pengar. Hon på bilden är långt ifrån vältränad, eller ja, för att vara elit då, och då känns det genast mycket mer äkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Bara löpare som har snygg kropp där typ. Manliga löpare det vill säga.

Och Jelena Isinbajeva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Och Jelena Isinbajeva.

Man ska väl inte ta något för givet, men hon känns dopad på något sätt. Eller så är det bara för att hon kommer från Ryssland. [cute]


   
SvaraCitera