Aviseringar
Rensa alla

Jag trodde inte friidrottseliten var otränade...


Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget fel med hennes kropp? Hon har lite röv, so what det är snyggt.
För övrigt så ser hon inte otränad ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Hon har lite röv, so what det är snyggt.
För övrigt så ser hon inte otränad ut.

men åh! Måste jag bokstavera det! Hon har cellisar på högerskinkan! Det kan jag garantera dig att Kluft inte har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

men åh! Måste jag bokstavera det! Hon har cellisar på högerskinkan! Det kan jag garantera dig att Kluft inte har.

Det kan du inte alls. Men ärligt talat... celluliter... största fasan 2009 [tired]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Celluliter..? öh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

men åh! Måste jag bokstavera det! Hon har cellisar på högerskinkan! Det kan jag garantera dig att Kluft inte har.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Men ärligt talat... celluliter... största fasan 2009

De som tränar på elitnivå brukar inte ha det, och sluta se löjliga ut bara för att ni ska försöka vara coola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Jag trodde inte friidrottseliten var otränade...

[tard] men det är dom väl inte heller?
konditionen/formen sitter väl inte i hur stor bakdel man har (om du nu tyckte det)

fattar inte tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Hon har cellisar på högerskinkan! Det kan jag garantera dig att Kluft inte har.

[bigsmile] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Eller så är det bara ytterligare ett bevis på hur mycket skit media och Hollywood framställer.

Alltså, mängden fett har inte jättemycket att göra med "i hur bra form" man är.

Du har i princip lagt upp en bild på en sjukt vältränad brasiliansk friidrottare som istället för att se ut som en pojkflicka, råkar ha friidrottsvärldens snyggaste rumpa.

Det är en paradox eftersom att hon,
-För det första: Är vältränad
-För det andra: Utseendemässigt utklassar majoriteten av de mer magra idrottarna.


   
SvaraCitera

Tror stint på bloddoping, hon har spenderat veckor på 1000-tals meter höga berg helt enkelt.

Eller så har hon bulkat upp sig med kakor....

Nej men seriöst, egentligen har hon inte så mkt fetmassa, hon står ju inte i utgångspositionen och därför så ser dem ut som dem gör.. Celluliterna är förmodligen något hon fått tidigare innan hon kunde hoppa en o fyrtio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera