Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att årets påskkärringar blev skrämda 🙁


Ämnesstartare

Jag är lite ledsen över vilket spektakel det blev med årets påskkärringar.
Två små icke utklädda flickor ringde på och ville ha godis.
När jag bjöd dem på äpplen och nötter, då vi saknade godis, smet min hund ut genom dörren, varpå den yngre flickan ryggade tillbaka. Han är rädd för rädda barn så då skällde han på henne och kissa på sig.
Jag tror dessutom jag råkade visa brösten när jag föste in honom i lägenheten igen och sa till flickorna att "Han är inte farlig, han blir bara rädd för du blev rädd".
Den äldre flickan tog den yngre i handen. Båda stirrande vettskrämt framför sig. Jag förstod att de inte trodde mig. Jag uppmanade dem att ta en näve nötter till men det ville de inte.
[sad]
Nu är jag ledsen över att jag inte gav barnen en bättre påskupplevelse. Stackars barn!

Fast det var nästan rätt åt dem. De var inte ens utklädda. Jävla tiggarungar. Egentligen borde jag bett dem komma tillbaka när de hade ork nog att anstränga sig lite!

Har ni haft några rädda barn hos er?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

framtidstron lever:

När jag bjöd dem på äpplen och nötter

Tänk så vart nån av dem allergisk mot nötter då? [cry]

Hatar hundar, du ger mig kalla kårar! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sett skymten av några påskkärringar på flera år faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hirhirhihihihih


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrämda barn är bra barn, då sköter de sig[cool]


   
SvaraCitera

[love]

enda påskkärringen som kom till mig var min kusin
Dold text: hon är 47


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

bjöd dem på äpplen och nötter

framtidstron lever:

då skällde han på henne och kissa på sig.

framtidstron lever:

visa brösten

framtidstron lever:

Båda stirrande vettskrämt framför sig.

stackars barn. Ingen ringde på hos mej [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaigel1:

stackars barn.

Visst är det hemskt 🙁
Men om jag var barn så skulle jag inte glömma den konstiga tjejen i blått hår som bjöd på äpplen, hade en hund som kissa på sig och visa pattarna. Har kanske gett dem ett minne för livet! Och det är ju stort med tanke på att jag bara träffade dem i en minut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kom en påskkärring som hette Tilda till mig. Tilda hade ritat ett fint kort. Sen kom det tydligen någon annan, som bara hade lämnat en avrivet liten pappersbit där det med blyerts önskades glad påsk. Det var lite snålt tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sen kom det tydligen någon annan, som bara hade lämnat en avrivet liten pappersbit där det med blyerts önskades glad påsk. Det var lite snålt tycker jag.

Amen de här skitungarna hade ju inte ens påskkärringkläder på sig! Att ens tänka tanken att få ett kort av dem var långt borta 🙁 Du borde vara tacksam!
Jag ångrar så att jag inte bad dem sluta vara så snåla och sedan smälla igen dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Har kanske gett dem ett minne för livet! Och det är ju stort med tanke på att jag bara träffade dem i en minut!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

ag ångrar så att jag inte bad dem sluta vara så snåla och sedan smälla igen dörren.

hur gamla var de+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur gamla var de+

Kanske 6 och 8-9 kanske.
Minns knappt. Svårt att uppskatta barns ålder.
Det är ju kul att klä ut sig till påskkärring! Varför gör de inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Kanske 6 och 8-9 kanske.
Minns knappt. Svårt att uppskatta barns ålder.
Det är ju kul att klä ut sig till påskkärring! Varför gör de inte det?

De kanske inte fick eller hade några lämpliga kläder, men de borde ha hustlat till sig sådant på något vis kan man ju tycka!
Åh hade alltid så roligt när jag var påskkärring. Fast jag har nog bara gått till okända en gång med en kompis, och då skämdes jag.


   
SvaraCitera