Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att årets påskkärringar blev skrämda 🙁


Ämnesstartare

framtidstron lever:

rätt åt dem

Så dåligt att ungarna nte ens orkade ha på sig ett huckle elller rödmålade kinder, så jobbigt äre väl inte att klä ut sig?

när jag var liten målade jag alltid kort som jag gav, även om jag inte fick något godis. sa att jag inte behövde få något och önskade de en glad påsk[y]

såg inte ens några påskkärringar här i år..[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Så dåligt att ungarna nte ens orkade ha på sig ett huckle elller rödmålade kinder, så jobbigt äre väl inte att klä ut sig?

Eller hur!

Hjärtlös:

när jag var liten målade jag alltid kort som jag gav, även om jag inte fick något godis. sa att jag inte behövde få något och önskade de en glad påsk

Jag med. Och jag hade fina kläder på mig och hade korten i en korg. Ibland hade jag även en kvast.
Det är så det ska gå till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag med. Och jag hade fina kläder på mig och hade korten i en korg. Ibland hade jag även en kvast.
Det är så det ska gå till.

Ja det hade jag också, var en riktig påskkärring. Nu har Halloween tagit över påsken.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja det hade jag också, var en riktig påskkärring. Nu har Halloween tagit över påsken.. [shake]

du är en riktig kärring som gnäller över att det var bättre förr [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

du är en riktig kärring som gnäller över att det var bättre förr

[sad]
Dold text: kanske d[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Han är rädd för rädda barn så då skällde han på henne och kissa på sig.

Hahaha lol, kissa på sig. Alltså hunden då antar jag?

Funny story!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte fått några barn på besök alls, något år. Fast det är nog lika bra, brukar inte komma ihåg att det är skärtorsdag och således inte ha något godis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hahaha lol, kissa på sig. Alltså hunden då antar jag?

Haha ja, varken jag eller barnen kissa på sig.
Skulle varit ännu roligare om barnen också gjorde det av rädsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick besök av påskgubbar. Gick en teckning och sedan stod de kvar, då slog det mig vad de ville, så jag informerade vänligt att om de ville ha godis så hade jag tyvärr inget. Då vände de hastigt på klacken och jag fick göra iordning mig ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänk så vart nån av dem allergisk mot nötter då? [cry]

Haha, de kanske dog av allergichock senare.


   
SvaraCitera