Aviseringar
Rensa alla

Jag tror inte på Big Bang...


Ämnesstartare

Jag är typ den enda i hela världen som inte tror på big bang. Jag skiter fullständigt i vad fysikerna säger, jag tycker det är korkat och ologiskt att allt skulle skapas pga att två stenar krokade.

Enligt mig mer troligt att jorden skapades genom att en gigantisk kvinna svalde en vattenmelon...

Nån mer som inte tror på big bang?


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Nån mer som inte tror på big bang?

Det är bara en teori, men jag kan inte säga att jag inte tror på den då jag som lekman bara kan följa forskarnas/astronomernas verksamhet i tidningar som t ex Illustrerad Vetenskap. I dagens läge finns mycket som pekar på att Universum kom till genom Big Bang, varför denna är den ledande teorin i forskningsvärlden. Men detta kan naturligtvis komma att ändras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte, vill inte vara som alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på big bang, däremot tror jag verkligen inte på nån sketen gud.
Dessutom har människors tro gått käpprätt åt helvete, då man bara kan kolla vad den har gjort mot våran värld.

Nån som tror på jultomten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem bryr sig? varför är alla upptagna med att undra vart vårt liv kommer ifrån istället för att bara njuta av det? åtminstonde dem delarna som man kan njuta av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

skapas pga att två stenar krokade.

Kan säga dig att BigBang-teorin inte handlar så mycket om att två stenar krockade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lack of Colour:

Kan säga dig att BigBang-teorin inte handlar så mycket om att två stenar krockade

precis.. det var ju ingenting som till slut blev allting o.O hade vart mer logiskt om två saker gick ihop o allt skapades ist för att ingenting gick ihop o skapade allting 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Omöjligt att säga vad man tror eftersom det man tror blir falskt i detta sammanhang, går inte att bevisa på något sätt. Oavsett om det är The Almighty Smiter God eller Big Bang teorin.


   
SvaraCitera

McLuver:

två stenar krokade.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Jag är typ den enda i hela världen som inte tror på big bang.

Hört talas om religiösa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte
bryr mig inte[wink]


   
SvaraCitera

McLuver:

Nån mer som inte tror på big bang?

*räcker upp handen*

Jag är mer religiöst inställd.
Känn dig inte ensam, vi är några miljarder som inte tror på big bang.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror mer på FALCON PUNCH


   
SvaraCitera