Aviseringar
Rensa alla

Jag undrar en sak!


Ämnesstartare

kebu12:

Vad sägs om den här?

Vet inte riktigt :/ Måste ju vet hur han ser ut först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Vet inte riktigt :/ Måste ju vet hur han ser ut först.

Nä men utseende spelar ingen roll om man vill ha något djupare[no-no] Det enda viktiga är att han är en riktigt man, vilket många flickor på um kan intyga om[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Det enda viktiga är att han är en riktigt man, vilket många flickor på um kan intyga om

Men hur vet jag om han är en riktig man? Utseendet spelar också roll, ser man ut som en tönt är man ej en man[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Men hur vet jag om han är en riktig man? Utseendet spelar också roll, ser man ut som en tönt är man ej en man[no-no]

Skrev ju det

kebu12:

Det enda viktiga är att han är en riktigt man, vilket många flickor på um kan intyga om

och utseende är inte viktigt om du är ute efter något långvarigt, bara om du är ute efter att ha skoj för stunden, det du är ute efter eller?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Skrev ju det

Ah det gjord du ju, är lite seg[cute]

kebu12:

det du är ute efter eller?

Yes, är bara ute efter skoj för stunden[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Ah det gjord du ju, är lite seg[cute]

"lite"[confused]

ladysmurf:

Yes, är bara ute efter skoj för stunden[blush]

Gillar också att ha skoj, kanske vi kan skoja?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför du är en så pass liten dam måhända! Fint hursomhelst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

"lite"

Var du inte lite elak nu?[sad]

kebu12:

Gillar också att ha skoj, kanske vi kan skoja?

Ja det är klart[blush] Vem vill inte skoja med Kebu liksom[wink]

lolcat:

Därför du är en så pass liten dam måhända! Fint hursomhelst.

Haha ah är jävligt liten[cute] Inte så roligt alltid[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha ah är jävligt liten Inte så roligt alltid

Ingenting är alltid roligt!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Fast många säger att jag har en ätstörning men jag tycker inte att jag har det, men kan jag ha det?

Jag brukar tänka att en ätstörning är när man TÄNKER dåligt om mat, att du avsiktligt inte äter av rädsla för att bli tjock osv osv. Sen är det ju inte bra att äta för lite, men det kan du ju ta med typ skolsköterska eller nåt som kan berätta för dig hur mycket du bör äta.
Så länge du mår bra, fysiskt och psykiskt, är det nog ingen fara.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Fast många säger att jag har en ätstörning men jag tycker inte att jag har det, men kan jag ha det?

Förlåt om jag sagt det men gillar ej att du ej äter blir worried o sur osv men menar d ej ska förresten ej klaga pga mina matvanor lol!

ladysmurf:

Jag är ganska glömsk av mig, får typ skriva en lapp eller något för att påminna mig själv i början.

Du kan äta en frukt varje gång Pene säger äpple[blush] Dold text: Du kommer äta ca 5 frukter om dan då[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Ingenting är alltid roligt!!1

Hehe jo, kan komma på en sak[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Förlåt om jag sagt det men gillar ej att du ej äter blir worried o sur osv men menar d ej ska förresten ej klaga pga mina matvanor lol!

Nej men jag förstår, inget att säga förlåt över. Och yes dina matvanor är inte heller bra, det fick jag reda på i lördags. Blev faktiskt sur på dig, vet inte om du kommer ihåg.

Nirr:

Du kan äta en frukt varje gång Pene säger äpple

Haha får inte plats med många frukt i väskan tyvärr[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar också käka en eller två måltider per dag, inte mer.

Jag skulle inte kalla det en ätstörning, bara väldigt väldigt ohälsosamt.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Och yes dina matvanor är inte heller bra, det fick jag reda på i lördags. Blev faktiskt sur på dig, vet inte om du kommer ihåg.

Vad har jag nu sagt? vet att jag sa en sak som jag faktiskt ej gör nu som jag gjort förut om du mena d!

ladysmurf:

Haha får inte plats med många frukt i väskan tyvärr[crazy]

Köp av Kamel![y]


   
SvaraCitera