Aviseringar
Rensa alla

Jag undrar följande:


Ämnesstartare

Hur hanterar ni er ilska då ni är sura????

Själv har jag extremt svårt att göra det på ett vettigt sätt, utan att det går ut över andra.

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][love]


   
Citera

Sitter inne och ser på skräckfilmer tills jag blir ledsen istället, därefter någon lycklig film och mitt humör är på topp igen! [smile]


   
SvaraCitera

Beror på. Låter det ofta rinna av, eller typ smäller igen en dörr. Venne. Eller är bitsk. Dock brukar jag inte låta det gå ut över andra, fast har märkt att det kanske det gör ibland på um, eller har gjort. Många får nog ut sin ilska här. Försöker komma på när jag blev irriterad sist, jo det var idag när jag inte kunde laga lunch pga människa som skulle lägga ut grejer över hela golvet. Jag fick ut ilskan genom att trampa på ett papper innan han tagit upp det, när han var klar alltså. Det var ett fodralpapper bara, så inget skadades. Sen sade jag att jag måste ut pga orkar inte med den jävla fläkten/värmegrejen som var för att torka väggspackel som gjorde mig _galen_. Ja. Det var det. Nu låter det som bara den dock. Jävla <hsf<sf<sf<fu< låter det. är hungrig också. Vill baka men kan inte gå och handla eftersom jag måste vara hemma med åbäket.


   
SvaraCitera

Jag rantar högt och ljudligt för bokamrater. Medan jag talar promenerar jag omkring och gestikulerar yvigt.


   
SvaraCitera

beror på hur arg jag är. men har nån riktigt riktigt gåt mig på nerverna och bara fortsätter låter jag allt gå ut över den personen.
mindre arg och irriterad så smäller jag i dörrar. annars håller jag igen. jag går därifrån vill inte säga något som kommer såra den andre och som jag kommer ångra att jag sagt.


   
SvaraCitera

beror på vad jag blir arg på

brukar ej ångra saker jag gör när jag är arg iaf


   
SvaraCitera

Tenderar f¨utlopp för min aggressivitet i träningen, vilken ironiskt nog förmodligen är upphovet till stora delar av den. Annars kan jag tänkas kasta något som tål att kastas eller slå rakt ut i luften. Blir jag arg på människor här utbrister jag något okvädningsord.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

utan att det går ut över andra.

Onödigt. Förskjutning av agg är väldigt lågt (om än svårt att undvika ibland).

Träning fungerar bra för mig. Att lyfta tungt och tänka argt (vilket ger extra styrka).


   
SvaraCitera

Kan inte riktigt göra det. Men det går inte ut över någon annan än mig själv i vilket fall som helst så det är ok ändå.


   
SvaraCitera

Jag går ut och går någon timme om det finns möjlighet till det.


   
SvaraCitera
mynona

Det var tydligen en bra fråga för jag upptäcker att jag inte kan svara på den. Min eventuella ilska märks nog inte så tydligt utåt Dold text: Om jag blivit arg på en specifik person kan den nog få motta lite giftigheter
Se till att vara ensam i alla fall! Då ställer du inte till någon skada med dina relationer.


   
SvaraCitera
höna

helt olika beroende på situation. ibland är jag bara tyst, ibland blir jag aslack och skriker könsord, ibland blir jag bara bitter.

oftast är jag tyst


   
SvaraCitera

S3ON:

Sitter inne och ser på skräckfilmer tills jag blir ledsen istället, därefter någon lycklig film och mitt humör är på topp igen!

approve:-D smart^^


   
SvaraCitera

själv kan jag inte hantera det:-(


   
SvaraCitera
kachin

Ut och gå/springa
Lacka ur i nåt kommentarsfält
Lyssna på ett stycke musik


   
SvaraCitera