Aviseringar
Rensa alla

jag undrar över detta, snälla hjälp mig!!!


Ämnesstartare

alltså så här, har varigt medlem på en del sex kontakt sidor, men varför får man fan aldrig tag på någon där? ( intresse av tjejer ) alltså måste man vara typ 25 år, ha typ 100 kg i bara rå muskler och vara typ 1.89 lång, värkar ju bara vara de som säljer på sånt eller hur ska man säga...

känns skit skumt[mad]


   
Citera

pga anledning typ 10000 killar för varje tjej

tror att får man inte ligg irl får man nog dt inte heller på sexsidor så nlätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, du mycket bra svar ändå


   
SvaraCitera

Bekymra dig inte så mycker över detta. Du kan ju göra andra saker i stället för att ha sex, som att spela bingo, plantera blommor och plocka bär och frukter, eller göra batiktryck! [smile]


   
SvaraCitera

det är klart att svinigt attraktiva män får mer tjejintresse än oattraktiva? Hade jag sökt tillfälligt sex på sexkontaktsidor hade jag ju såklart velat ligga med någon jag fann sexig liksom. Kanske en ide att försöka dejta istället? det leder till sex och du behöver inte vara hunk


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hade jag sökt tillfälligt sex på sexkontaktsidor hade jag ju såklart velat ligga med någon jag fann sexig liksom.

Men då vet du ju att han kanske knullar runt som tusan. Om du får välja mellan att ha sex med en frisk nerd eller en HIV-smittad hunk - vad faller valet på?


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag

Och varför heter du Elverpigen?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Men då vet du ju att han kanske knullar runt som tusan. Om du får välja mellan att ha sex med en frisk nerd eller en HIV-smittad hunk - vad faller valet på?

om jag ska ha tillfälligt sex vill jag ändå ha sex med nån jag tänder på. och tillfälligt sex = kondom.

.........OM jag nu har tillfälliga sexkontakter öht

Gasolinerainbow:

Och varför heter du Elverpigen?

varför heter du bensinregnbåge?


   
SvaraCitera

elverpigen:

om jag ska ha tillfälligt sex vill jag ändå ha sex med nån jag tänder på. och tillfälligt sex = kondom.

Annars kan du göra så att du kniper åt hårt med fittan när han kommer så att sperman inte kan komma fram och ut i dig. Då kan du ju inte bli smittad!


   
SvaraCitera

Har bara varit medlem på dejtingsidor och där är det som någon tidigare skrivit, typ 1000 killar på en tjej. Så, det handlar nog om en hel del tur också.
Skulle tippa på att det är lättare att skaffa ett tio-i-tre-ligg på krogen också.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Annars kan du göra så att du kniper åt hårt med fittan när han kommer så att sperman inte kan komma fram och ut i dig. Då kan du ju inte bli smittad!

jag hoppas att du inte är såhär outbildad eller tråkig på riktigt


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag hoppas att du inte är såhär outbildad eller tråkig på riktigt

Jag har gått ut grundskolan och det finns inte så mycket mer att kunna äv vad man lär sig där!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Jag har gått ut grundskolan och det finns inte så mycket mer att kunna äv vad man lär sig där!

ang sex och livet jo


   
SvaraCitera

elverpigen:

ang sex och livet jo

Men finns det mera teoretisk kunskap man kan skaffa sig än det man lär sig på grundskolan? Eller kan man allt om sådan skolgrejer när man gått ut grundskolan?


   
SvaraCitera