Aviseringar
Rensa alla

jag vaknade pigg och utvilad idag!!!!


Ämnesstartare

har seriöst inte hänt på flera år (överdriver ej)
sover asdåligt jämt, men inte inatt tydligen

wohoooo

hade trevlig dröm om människor också. både umare och irl-människor!!!!!!!
min start på dagen får 10/10

brukar ni vakna utvilade? för mig låter det helt otroligt att man kan vakna utvilad VARJE DAG??? blir glad om det händer en gång på flera år liksom. men jaja
hur bra var din start på dagen från skala 1-10?

Dold text: ja jag har jättetråkigt. men är nyfiken på riktigt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha nej. Idag lyckades jag somna om minst fem gånger. Hade fortsatt om jag ej hade sträckt mig efter dator till slut. För övrigt var jag trött nog att inte inse att om man har en dator på sig så vänder man sig inte helt tvärt FÖR DÅ KASTAS DEN IN I VÄGGEN. Men den lever så det är lugnt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta om dröm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar ni vakna utvilade?

Nej aldrig.

Imorse vevade jag som en uppånervänd pendel. Satte mig upp, lade mig åt andra hållet, satte mig upp, lade mig på kudden igen, satte mig upp osv.
Rätt pigg när jag väl vaknat till i alla fall.

Vill också höra om drömmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Haha nej. Idag lyckades jag somna om minst fem gånger.

måste göra det varje natt typ :C vaknar hela tiden när jag sover. jobbigt. är det så för dig ofta?

sarkasm:

För övrigt var jag trött nog att inte inse att om man har en dator på sig så vänder man sig inte helt tvärt FÖR DÅ KASTAS DEN IN I VÄGGEN. Men den lever så det är lugnt. [blush]

[bigsmile]
du hade likadan dator som jag va? har för mig det iaf [blush] min sjunger på sista versen tror jag 🙁

sarkasm:

berätta om dröm!

alltså minns att det var några gymnasiekompisar, min barndomsvän och sen några random människor jag vet finns men inte känner liksom, och det var nog bara en umare som var med i drömmen inatt och han är knappt umare ens. men det var jättetrevligt iaf, vi var i skolan (...) och det såg ut som på min högstadieskola och alla var jätteglada och sen åskade det och jag blev kär i en person [tard]

så svårt att berätta drömmar eftersom ingenting hänger ihop!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Vill också höra om drömmen.

kolla över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar ni vakna utvilade

väldigt sällan, behöver extremt mycket sömn för att känna mig utvilad när jag vaknar.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

väldigt sällan, behöver extremt mycket sömn för att känna mig utvilad när jag vaknar.[sad]

blir du inte bara mer trött om du sover för länge? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blir du inte bara mer trött om du sover för länge?

joo det är det som är problemet,sover jag för länge blir jag trött sover jag för lite blir jag trött, så som sagt väldigt sällan pigg när jag vaknar[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

måste göra det varje natt typ :C vaknar hela tiden när jag sover. jobbigt. är det så för dig ofta?

Ibland, var mer så förr. Nu har jag mest problem att somna, men sen när jag sover så sover jag stenhårt och vaknar inte av något!

enhimmelskdrog:

du hade likadan dator som jag va? har för mig det iaf min sjunger på sista versen tror jag 🙁

Ja just det, min dör troligen också snart men tror du haft din kortare tid? [surprised]
Dessutom låter jag inte den dö för kommer aldrig ha råd till ny [sad][mad]

enhimmelskdrog:

jag blev kär i en person

Hoppas det var umaren, illa att svika umincesten om ens i drömmar [no-no][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

joo det är det som är problemet,sover jag för länge blir jag trött sover jag för lite blir jag trött, så som sagt väldigt sällan pigg när jag vaknar[confused]

aa men det är därför man ska försöka hitta sin rytm [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är olika :c
Nu när det är massa pollen och så ute så vaknar jag oftast och är trött och seg. Är förvisso alltid trött och seg när det är pollen ute men ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Hoppas det var umaren, illa att svika umincesten om ens i drömmar [no-no][blush]

jag minns faktiskt inte vem det var!!!

sarkasm:

Ja just det, min dör troligen också snart men tror du haft din kortare tid? [surprised]
Dessutom låter jag inte den dö för kommer aldrig ha råd till ny [sad][mad]

aa fick min när jag fyllde 18, så har haft den två år typ ganska exakt!

sarkasm:

Dessutom låter jag inte den dö för kommer aldrig ha råd till ny [sad][mad]

inte jag heller [sad]

sarkasm:

Nu har jag mest problem att somna, men sen när jag sover så sover jag stenhårt och vaknar inte av något!

oj, men det är ju bra! är tvärtom för mig. somnar jättelätt när som helst och vaknar av minst lilla ljud typ [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aa men det är därför man ska försöka hitta sin rytm

hur jag än gör så är jag alltid ett lik på morgonen[cry] hatar verkligen mornar, är på topp först när mörkret faller,ett tag såg jag inte solen på 2 månader,för jag var bara vaken på nätterna, haha polarna undrade om jag blivit vampyr lr nått[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aa fick min när jag fyllde 18, så har haft den två år typ ganska exakt!

Fick på julafton för snart 2,5 år sedan, trodde din var nyare! Tänk om de dör samtidigt och på exakt samma sätt. [cool]

enhimmelskdrog:

oj, men det är ju bra! är tvärtom för mig. somnar jättelätt när som helst och vaknar av minst lilla ljud typ

[sad]


   
SvaraCitera