Aviseringar
Rensa alla

jag vaknade pigg och utvilad idag!!!!


zIGGE

klockan slog just 1337


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar alltid vad klockan är innan jag öppnar ögonen. Hoppades på 11 idag. Klockan var 12


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Undrar alltid vad klockan är innan jag öppnar ögonen. Hoppades på 11 idag. Klockan var 12

klockan är det första jag kollar på när jag vaknar, om den är innan 12 brukar jag försöka somna om [blush]

sarkasm:

Fick på julafton för snart 2,5 år sedan, trodde din var nyare! Tänk om de dör samtidigt och på exakt samma sätt. [cool]

aa fast min verkar funka rätt bra ändå! den är bara seg och vägrar starta ibland... haha [sad]

Paranormal_Cannabis:

hur jag än gör så är jag alltid ett lik på morgonen[cry] hatar verkligen mornar, är på topp först när mörkret faller,ett tag såg jag inte solen på 2 månader,för jag var bara vaken på nätterna, haha polarna undrade om jag blivit vampyr lr nått[crazy]

men oj [crazy] det är bra med sol vet du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aa fast min verkar funka rätt bra ändå! den är bara seg och vägrar starta ibland... haha

Min får blåskärm ibland, och touchpad:en vill inte fungera när jag har laddningssladden ikopplad [tard][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Min får blåskärm ibland, och touchpad:en vill inte fungera när jag har laddningssladden ikopplad [tard][blush]

tror dom lever på övertid!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men oj [crazy] det är bra med sol vet du!

jag vet tur man gått över från den mörka sidan och blivit soldyrkare [bigsmile][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa, min dag e också bra 😀
vaknade pigg och har bokat biljetter till min kompis nu och ja :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar vakna invilad, sover väl inte ute heller[confused]


   
SvaraCitera