Aviseringar
Rensa alla

Jag var en mobbare!


S3ON:

Jag också, rykten spreds snabbt via internet & det blev värre på den nya skolan. [sad] Sedan dess har jag aldrig varit i någon skola! Eller okej.. Jag gick IV ett år, men efter det har jag bara slappat, ingen mer skola. [no-no] [party]

Men det är väl inte bra det heller, ensamt och så. Kan du inte plugga på distans då? Då får man ju pengar och träffas på provet iaf - om man nu gör dem i sal.


   
SvaraCitera

isola:

Men det är väl inte bra det heller, ensamt och så. Kan du inte plugga på distans då?

Nupe, testade det, blev deppig utav bara fan av att läsa igenom första uppgiften jag skulle göra..

Men det e lugnt nu, har praktik med 4k i månaden, jag klarar mig! [wink]


   
SvaraCitera

Säg det bara. Visa att du menar det och ångrar.


   
SvaraCitera

Jobbigt att va bobbad.


   
SvaraCitera

S3ON:

, har praktik med 4k i månaden, jag klarar mig! [wink]

fast det är ju inte bestående, det går ju ej att leva på 4k från a-kassan sen [crazy]


   
SvaraCitera

Jag skrev ett mail till personen och började hälsa på hen på stan. Det läker väl inget, men det är en början.


   
SvaraCitera

isola:

det går ju ej att leva på 4k

Det går om man vill, mycket går att få tag på gratis u know! [wink] [wink]


   
SvaraCitera

Säg bara ... ifall jag sa och gjorde saker emot dig när vi var yngre som du tog illa upp vid elr så .. så ber jag om ursäkt


   
SvaraCitera

S3ON:

Det går om man vill, mycket går att få tag på gratis u know! [wink] [wink]

Sålänge man bor hemma går det ju ofc.


   
SvaraCitera

isola:

Sålänge man bor hemma går det ju ofc.

[sad]

Tänker inte vara kvar här.. [no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Tänker inte vara kvar här.. [no-no]

Du kan ju söka till en folkhögskola med boende kanshi


   
SvaraCitera

isola:

Du kan ju söka till en folkhögskola med boende kanshi

Nae, ingen sådan skola än.. Ska gå nått praktiskt i ett arbetsmarknadspolitiskt program till att börja med.. Mina arbetsförmedlare hör av sig snarast med mer info..

Blir nog lokalvård 6 veckor, därefter något trist jobb ett par år.. Efter det kan det bli läge att göra ett nytt försök på någon vuxenutbildning..

Har satt upp ett mål, skall komma in på polishögskolan innan jag är 30 år fyllda. [crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

Har satt upp ett mål, skall komma in på polishögskolan innan jag är 30 år fyllda. [crazy]

Men de kräver väl fullgoda gymnasiepoäng?


   
SvaraCitera

isola:

Men de kräver väl fullgoda gymnasiepoäng?

Därav en framtida vuxenutbildning i form av ett nytt försök på komvux.. Men inte nu! [no-no] Nu ska jag ut på arbetsmarknaden ett par år och skaffa mig lite erfarenheter.

Flyttar till nån liten mysig lägenhet när jag har fast inkomst.


   
SvaraCitera

Tror din vän blir glad om du ber om förlåtelse, även om det kan verka löst så kommer han att må bra av att få höra det från dig. Dessutom tror jag även du lättar på samvetet om du ber om ursäkt, så ah.. Win/Win-situation. Kör på!


   
SvaraCitera